Naar de Grillen van Het Nu - Verhaal

Hoi,
Misschien kennen jullie mij nog wel als schrijfster van ‘Vier Prinsessen en een Kikker’. Ik weet dat ik toen een voorlopige belofte heb gedaan om een vervolg te schrijven, maar ik ben bang dat jullie daar nog even op moeten wachten. Ik wilde eerst graag iets anders proberen. Dit verhaal kent op dit moment geen vaststaand plot, geen vaststaande personages en geen eind. Eigenlijk heb ik alleen het begin, wat ik hier zo zal posten. Ik wil namelijk proberen het verhaal te ‘laten schrijven’, dus al schrijvend bedenken wat er gaat komen en me laten inspireren door alles wat ik zie, hoor, lees, voel etc. Ik schrijf dus naar de grillen van het Nu - vandaar de voorlopige titel. Natuurlijk heb ik wel een béétje een verhaallijn in gedachten, maar ik wil me daar niet volledig door laten leiden.
Ik ga ook niet beloven of ik dit verhaal in één keer af ga maken. Misschien denk ik halverwege: dit is niks, ik ga het anders doen. Of herschrijf ik een heel stuk. Maar dat zal ik dan op tijd aangeven (en er misschien een afgeraffeld kort eind aan schrijven om jullie mee te vermaken tot ik een betere versie heb xD)

Heel verhaal. Respect als jullie dit gelezen hebben. Ik zal straks gelijk het eerste stukje posten =)

Edit: ik ga er op dit moment ook nog even vanuit dat het een kort verhaal wordt!

Mensen lachten, duwden tegen me aan. Mijn afgetrapte gympen waren plakkerig van al het bier dat er al overheen was gegaan, maar het kon me niet schelen. Ik danste. Ik danste alsof mijn leven ervan afhing, mijn heupen schokten op de maat van de muziek. Mijn vrienden hingen joelend om me heen als hitsige apen. Het kon me niet schelen wat ze dachten. Ik had een doel. Ik wilde hem.

Opeens was hij daar, greep mijn hand. Ik draaide me soepel om. Hij nam mijn gezicht uitgebreid in zich op en ik zag zijn ogen haperen bij mijn lippen. Toen boog hij zich naar me toe. ‘Wie ben je?’
Ik grijnsde triomfantelijk. Hij wist het nog niet, maar hij was een verloren ziel.

Ik ben benieuwd!

Jeuj! Ik vond je verhaal ‘‘Vier prinsessen en een kikker’’ heel erg leuk en ik dacht er laatst serieus aan om je een berichtje te sturen met wanneer je weer een verhaal ging posten :slightly_smiling_face:
Ik ben heel benieuwd waar je verhaal naar toe gaat, dus ik ga volgen!

Bedankt voor de reacties! Morgen volgt er een stukje =)