naar de gevangenis of niet..

goedenmiddag meiden,

ik zou erg graag hulp van jullie aangezien ik die niet krijg van me vriendinnen
het gaat om de jonge die ik erg leuk vond en een relatie mee gehad heb. We hadden na 3 maanden eindelijk weer contact met elkaar en heb hem verteld dat ik nog gevoelens voor hem had hij volgens mij ik voor mij maar er is iets tussen gekomen. Hij moest vast zitten hij moest eigenlijk maaar 3 dagen vast zitten uiteindelijk zit ie er nu 2 weken in . Wat mijn vraag nu is zal ik contact opnemen met zen broertje en samen met hem naar hem toe gaan en om hem te spreken of is dit niet zo gepast …

nou ik zou ff twee weekjes wachten en nadenken of ik wel wil omgaan met iemand die in de bak zit

Er reageren mensen die aan je vragen of je je moet beseffen of je iets met zo iemand wilt. ten eerste, niet alle mensen zijn slecht die in de gevangenis zitten. Sommige hebben gewoon een stomme fout gemaakt.

Heb je het met hem erover gehad ? Dat hij vast moest zitten? Hoe waren je gesprekken de laatste tijd. En hoe is het contact met z’n broertje? Als zijn broertje het geen probleem vind, zou ik mee gaan als ik jou was.
Als je hem opzoekt laat het hem zien dat jij voor hem vecht ! Succes :slightly_smiling_face: xx

dankjawel en ja hij heeft een hele domme fout gemaakt …
we praten eerst wel iedere dag samen dus tzit wel goed het contact tussen mij en zijn broertje is niet zo goed maar ik zie hem wel iedere dag opschool ik ga denkik toch contact met hem opzoeken :slightly_smiling_face:

Twee weken klinken heel kort, maar duren voor iemand in de gevangenis echt verschrikkelijk lang. Dus als jij hem graag wilt zien en je denkt dat hij zich er ook fijn bij voelt, dan zou ik zeker gaan.

Ik denk dat je maar een keertje moet gaan. Als je iemand leuk vindt moet je gewoon voor hem gaan, anders komt het belachelijk en gemeen over als je niet komt. En het kan heel spannend zijn dus je kan altijd iemand meenemen! :heart: DIKKE KUS. X

Je word niet voor je vieze sokken in de gevangenis gegooid.

Waarvoor moet hij zitten dan?

Ligt er geheel aan, familielid van me kwam in de gevangenis terecht nadat hij rekeningen niet had betaald omdat zijn ex-vrouw deze achter heeft gehouden. Vind ik een vrij licht ‘misdrijf’

Ik zou naar hem toegaan ja.

Iemand in de gevangenis is niet per definitie slecht, hij heeft iets doms gedaan en zolang hij het zelf inziet, zou ik hem een kans geven. Ik begrijp niet helemaal of jullie nou een relatie hadden of niet. Als jullie serieus aan het daten waren zou ik langsgaan, als er niks tussen jullie was zou ik 2 weken afwachten.