Naar de Efteling toe

Help!!! ik ben 13 en zit ik klas 2 en ik ga over een paar weken naar de Efteling met een paar andere klassen. alleen wat moet ik allemaal meenemen? als je op de basisschool een schoolreisje had nam je altijd een zap snoep mee en zo. maar kan dat nu ook en hebben jullie nog tips wat handig is om aan te doen voor in de achtbanen enzo?

hi!! je tas kun je meestal meenemen in de attractie of in de bakken doen bij aan de zijkant. ik zou een rugzak meenemen waar je al je spullen in kan doen, zo kan er ook niets uitvallen als je in een attractie zit. ik neem zelf altijd een flesje drinken mee, broodjes en wat lekkers, zo hoef ik zo min mogelijk iets te kopen bij de efteling zelf. zorg dat je niet te veel in je rugzak doet want heel de dag met een zware tas rondlopen is ook niet fijn. als je zelf geen eten mee wil nemen zou ik alleen een klein tasje meenemen waar mijn belangrijke spullen in passen, deze kun je altijd omhouden.
heel veel plezier :smiley:

Tuurlijk kun je snoep meenemen haha, of je koopt het in het park. Zorg inderdaad dat je je tas niet te vol doet. En zorg ook dat je kleding aanhebt wat lekker comfortabel zit. Zorg ook dat je schoenen aanhebt waar je de hele dag in kunt lopen, dus een paar goed ingelopen sneakers bijvoorbeeld. Kijk ook wat voor weer het wordt. Je loopt de hele dag buiten dus als het rotweer is is het wel fijn als je een jas bijhebt.

thnx maar welke kleding om precies te zijn help me aub

^^Ligt er aan wanneer je gaat. Als het warm is, kun je een korte broek aandoen en een shirt met korte mouwen en een vestje wat je makkelijk mee kan nemen voor als het koud is 's ochtends en warm 's middags