Naar de dokter of niet

Hee meiden,

Ik zit een beetje met een probleem. Heb al een tijdje last van vermoeidheid en al een paar maanden niet helemaal fit. Ben afgelopen zomervakantie in Turkije opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege een infectie. Het probleem is dat ik me sinds die tijd niet goed voel, last van misselijkheid, hoofdpijn, vermoeidheid etc. De vraag is moet ik hiermee naar de dokter of zou ik het me allemaal inbeelden waardoor het erger lijkt? What to do

Kus

Als je twijfelt, gewoon naar de dokter gaan. Als het niks is dan weet je het ook tenminste weer!

Wij zijn geen doktoren en wij kunnen dus niet voor jou beslissen maar ik zou bij mezelf denken:

• heb ik er last van in het dagelijks leven/stopt het mij van activiteiten die ik normaal wel zou doen
  • heb ik dit opgelopen/gekregen na een bepaalde gebeurtenis/trauma
    en dan kan jij voor jezelf beslissen of course, als jij er echt last van heb dan zou ik gewoon even gaan.

:sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: :sob::muscle: sterkte!

Gewoon gaan, je symptomen op zich zijn niet zorgwekkend, maar omdat je in het buitenland in het ziekenhuis bent geweest vanwege een infectie zou ik toch even langs de huisarts gaan.

Ik zou ook wel gewoon even naar de dokter gaan, toch voor de zekerheid…
Als het niks is, geeft het niet dat je toch bent geweest…
Beter dan dat je niet gaat en je straks alsnog een flinke infectie te pakken hebt!
En mocht je bang zijn dat het dan overdreven is, don’t worry dat is het absoluut niet!

Je kan beter te vaak gaan dan een keer te weinig.