Naar de dokter hiermee?

Halloo.
Ik vind het altijd zo eng om naar de dokter te gaan, ik heb dan altijd het gevoel alsof hij dan denkt dat ik me heel erg aanstel ofzo. Dusja…

De laatste tijd ‘‘voel’’ ik me heel apart. Alsof ik bijna geen gevoel meer heb, maar dat is niet alles: Ik ben heel misselijk, maar heb tegelijkertijd ook heel erge honger. Maar wanneer ik ga eten, eet ik 1 - 2 happen en ‘‘zit ik al vol’’. Ook heb ik last van hele slechte adem, zelfs nadat ik mijn tanden 20 keer heb gepoetst.
EDIT: Oh, en ik ben ook 5 kilo afgevallen sinds ik dit heb, en het gaat ongv. 2 weken rond.

Weet iemand wat dit misschien zou kunnen zijn? Of zal ik gewoon naar de dokter?

Ik zou naar de dokter gaan.

naar de dokter dan maar!

Slechte adem?

Heb je misschien een slecht gebit?

En ik zou ook naar de dokter gaan… Het kan nooit kwaad :wink:

Nee, want ik heb die slechte adem sinds die misselijkheid enz. ook begon…
En aw misschien moet ik gewoon idd naar de dokter…Vind 't alsnog een beetje eng. Straks moet ik bloedprikken ofzo, bah.

Maar bedankt.

Lijkt meer alsof je gewoon te weinig eet, probeer 3 keer per dag gezond te eten, en gewoon normale porties, en af en toe een klein tussendoortje.
Zorg goed voor je lichaam. Drink goed , eet goed en beweeg. Misschien heb je ook spanningen ofzo? Dat je daarom zo gauw vol zit…

als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan. Ik begrijp heel goed dat je denkt dat hij denkt dat je je aanstelt hoor! Dat ken ik zelf ook wel.

Maar een vriendin van mij had al een tijdje last van haar enkel, en is pas na een half jaar naar de dokter gegaan. Het bleek dat ze iets gescheurd had, en als ze eerder was gekomen hadden ze het beter kunnen laten genezen. Nu loopt ze haar hele leven met een brace …

Dus als ik jou was zou ik niet twijfelen!
X

Ik heb ook zoiets gehad, ik weet natuurlijk niet of het t zelfde is maar,
bij mij heeft t ong. 3 weken geduurt en daarna ging t vanzelf weer weg…
Als ik jou was zou ik nog een weekje wachten en dan naar de dokter gaan, of eerder natuurlijk als je het niet volhoud.

[b]Het kan van je amandelen komen…
dan vallen er druppels ofzoo in je lichaam van de amandelen en daardoor gaat je adem stinken. En t’zelfde met de misselijkheid enzoo.

Maar gewoon naar de dokter gaan, want miss moeten je amandelen dr uit[/b]

ik zou naar de dokter gaan!
lijkt me wel verstandig
mocht er niets aan de hand zijn: beter een keer te veel naar de huisarts als te weinig!