naar de bios, maar twijfels! advies?

Vorige week heb ik op een feestmet een jongen gezoend die ik al langer kende en ik wel een beetje beschouw als een vriend/ kennis. We waren ook allebei nog al aangeschoten :wink: nu vroeg hij me een paar dagen daarna of ik een keer film wou kijken, en heb toen gezegd dat dit me wel leuk leek (wat ook de waarheid was). Nu echter een week laterhebben weenafspraajk staan voor morgen, maar mijn gevoel zegt dat ik hem niet leuk vind en hem gewoon als een vriend zie. Er is voor mij iets veranderd en weet ook niet waarom. Ik heb nu al gezegd dat ik liever naar de bios ga, leek me iets veiliger dan thuis een film lijken, maar weet niet goed hoe ik het nu verder aan moet pakken… wat zouden jullie doen in zo’n geval? Ik wil hem niet kwetsen natuurlijk.

Gewoon naar de bios gaan, je kan toch ook als vrienden gaan?
Al zou ik hem wel van te voren duidelijk maken dat jullie gewoon vrienden zijn.

ga gewoon naar de bios met hem en dan merk je vanzelf wel of je hem leuk vind of niet en stel dat het heel saai word met hem, heb je altijd nog een leuke film om naar te kijken!

Ik zou gewoon naar de bioscoop gaan. Wellicht ziet hij jou ook als een gewone vriendin, dan is er niks aan de hand. En anders kun je het altijd nog vertellen.

gewoon eerlijk met hem zijn

Ik zou naar de bios gaan en kijken wat er van komt. Niet teveel stressen om dit, misschien wordt het wel super gezellig.

Gewoon naar de bios gaan! Als je dan nog steeds niks voelt gewoon eerlijk zeggen dat je gewoon liever vrienden blijft omdat je geen gevoelens voor hem heb. (: Eerlijkheid duurt het langst, maar je wil liever geen vervelende situaties waarin je een vriend misschien verliest!

Heee dit heb ik nu ook! :’)

Nouja, ik zou gewoon gaan. Zoals je zelf al zegt, de bios is iets veiliger.
Misschien vind je hem toch leuker dan je nu denkt, misschien niet. Je kan het altijd proberen! :slightly_smiling_face:

en hoe ging het?

Je kunt gerust met hem naar de bios gaan. Misschien voelt het nog niet helemaal goed voor jou, maar misschien ga je hem vanzelf leuk vinden. & anders heb je in ieder geval een leuke avond hebt gehad. Ik heb zelf het gevoel dat je nu (nu je met hem hebt gezoend), anders naar hem bent gaan kijken, wat ook logisch is. Je ziet elkaar op een heel andere manier. Mocht het toch niet goed voelen en ben je inderdaad echt niet verliefd, kom je daar vanzelf achter en kan je het hem gerust vertellen.