Naar Australie

Ik ben al een tijdje verliefd op Joep. Ik heb hem via het uitgaan leren kennen en hij bleek de neef te zijn van mijn oppaskinderen. We spreken elkaar veel via MSN en we SMS-en regelmatig en zien elkaar ook wel eens. Nou kwam hij me laatst vertellen dat hij naar Australie ging voor een half jaar en of ik nog moest oppassen voor de 15e omdat hij dan graag nog even langs kwam, ik moest met pijn in me hart zeggen dat dit niet het geval was.

Je raad het al, ik vind deze jongen erg leuk, meer dan leuk ondertussen. Ik heb dit nooit tegen hem gezegd en durfde hem de laatste tijd niet meer aan te spreken via MSN. Hij smsde mij Gelukkig nieuwjaar tijdens Oud en Nieuw, ik had hem van te voren niets gestuurd, dus hij denkt ook aan mij. Ook heb ik een e-mail van hem gekregen of hij wil dat ik op de hoogte word gebracht doormiddel van verhalen + foto’s die hij dan per mail doorstuurt naar mij ( ook naar andere neem ik aan, ik zag namelijk meer e-mails staan)

Hij is nu een half jaar weg en ik spreek hem niet meer veel tot die tijd. Ik mail hem regelmatig hoe ik zo’n verhalen en foto’s vind! Daarop mailt hij dan ook terug, maar hij is veel aan het touren natuurlijk met een vriend die er bij is. Ik weet niet goed hoe ik het moet aan moet gaan pakken, moet ik hem mailen en daarin vertellen dat ik het leuk vind om een keer een op een iets te doen? Moet ik wachten tot hij terug is uit Australie? Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

^^ ik zou wachten tot hy terugkomt.
en in de emails het al een beetje duidelijk maken.

Als ik jou was, zou ik wachten tot hij terug is. Je kunt nu niets doen.
Het enige wat je eventueel zou kunnen doen is vertellen wat jij voor hem voelt.
Verder weet ik het eigenlijk niet zoo…

Hij begon zijn mail met Lieve Caro :flushed:

zeggen in je mail dat je het echt heel leuk vindt dat hij een half jaar naar australie is maar hem stiekem toch wel mist. dat het oppassen minder leuk is zonder dat hij langs komt. en de kleine dingetjes die je aan hem doen herinneren…

ik had het ook met mijn ex(was toen nog niet mijn vriendje) hij ging voor een jaar down under.

komt helemaal goed!! mail hem, en you’ll see where it will take you;)

Ik zou wachten tot hij terug is!

wat lief!

maak het in de mail al een beetje duidelijke doormiddel van grapjes ga vooral niet serieuze liefdesbrieven schrijven want daar zit zon jongen op een reis zover van je vandaan niet op te wachten. en als die dan terug komt :]

Ik heb hem weer een mail gestuurd gisteren, hij is ook de neef van me oppaskinderen ( toevallig) en ik vertelde dat ik die kinderen echt geweldig vond, en als laatste eindigde ik die mail van; Ben jij ook zo geweldig! Ik ben benieuwd naar zijn antwoord…

gewoon blijven mailen zoals je nu doet. En als ie terugkomt pas iets afspreken, stel dat je nu al wat zegt en over een half jaar ben je over hem heen. Zou jammer zijn.

dat is nu een goede opmerking, go girl

Nog geen antwoord sinds Maandag avond…