Naar Almere, help

Hee,

Ik wou graag zaterdag met een vriendin naar de Primark in Almere,
Alleen nu zitten we een beetje met dat overstappen enzo.

Iemand die het ons kan uitleggen?
Op internet staat ook niet veel nuttigs, tenminste we snappen het niet echt.

We komen uit Friesland.

Liefs!

“uit friesland” is een beetje te algemeen misschien kan je een print screen van de ns site sturen met daarop de overstap zodat we je beter kunnen helpen

Hoe moeten we dat opzoeken? Van welke site bijvoorbeeld? Sorry ik ben hier echt niet in thuis.

Nou vertel me even vanaf wel station jullie naar almere gaan dan zoek ik het even op!:slight_smile:

9292 is heel handig! :kissing:

Waar woon je precies?

Ns.nl! Kan je je hele reis plannen, en zie je precies waar wanneer en op welk perron je moet overstappen

www.ns.nl

Oh vertel ook even hoe laat jullie vertrekken of er moeten zijn dan is het handiger om uit te leggen!

ns.nl

Op ns.nl staat ook precies naar wel perron je op welk station moet. Gewoon goed kijken als je op de stations bent

Gewoon ns.nl gebruiken als je alleen de trein gebruikt en als je bij jullie ook nog met de bus moet is het handiger om 9292.nl te gebruiken. Die sites zijn niet lastig en spreken ook voor zich :slightly_smiling_face:. En vanaf het station in Almere is de Primark niet lastig te vinden, want die is daar tegenover. Wel uitstappen in Almere Centrum (er zijn nogal behoorlijk veel stations in Almere, vandaar dat ik het nog even zeg). Mocht je verder nog vragen hebben over Almere en welke andere winkels daar zijn kan je altijd noten :slightly_smiling_face:.

Uuhm we moeten er ongeveer om 9/10/11 uur zijn, het maakt niet zoveel uit, maar we willen er vroeg zijn zodat het nog niet zo druk is. Ik ga even op die site!

Ik heb dit nu gevonden:

Alleen hoe moeten wij weten welke bus we moeten nemen? Hoe kun je dat zien?

En laatste vraag: Hoe zit het met het geld? Hoeveel zou het reizen ongeveer kosten?

Staat erboven. Je moet eerst Opstapper 786 hebben (let op: moet je reserveren staat er, ik ken dat alleen niet dus hopelijk jij wel), dan Qliner 310 en dan neem je de trein.

De kosten staan boven in de blauwe balk!

En hoeveel het reizen met die opstapper en qliner kost weet iik niet, maar de trein alleen is een enkeltje 20,10 en een retour 40,20 en dat is zonder kortingskaart.

Er staat daar dat die onbekend zijn

Ohh wat duur! :frowning_face: Dat heb ik er niet voor over denk ik… Ik snap het nu allemaal wel eindelijk

Ja dat zou niet hoeven, die bus in ons dorp rijd vrij weinig. Dan zouden we gewoon even 20 minuutjes fietsen naar Drachten.