Naamkettingen

wat vinden jullie van naamkettingen?
( om aan je vriend te geven he! niet voor jezelf )
xoxoxo

leuk!
ik vind het ook wel leuk om voor mezelf te kopen:):slightly_smiling_face:
succes met kopen:)

Bedoel je zo’n vierkant plaatje met jou naam er in?

haha, als je zo’n anita ketting bedoelt lijkt het mij niet zo’n goed idee
maar een doggietag is wel vet opzich

ik heb zo’n graveerplaat ketting in het zilver met de naam van mn vriend er op.

vind het wel mooiii^^

Zoekfunctie!

Ik vind het afschuwelijk. Ik vind het net een hondenpenning, honden lopen ook met de naam van hun baasje om hun nek. Ik heb mijn vriend in het begin duidelijk gemaakt dat als hij mij ooit zo’n ketting cadeau zou doen, ik die niet draag.

Mwaaa, ligt eraan hoe je het bekijkt sommige mensen bekijken zo: het is een naamplaatje ik ben geen hond ofzo, ik begijp die mensen wel hoor:ja:< maar er zijn ook mensen die het wél leuk vindenmaar het kan wel zijn dat je vriend het wel leuk vind dat ligt er maar aan.Of is het niet voor je vriend??:face_with_raised_eyebrow:

leuk ik heb er ook met mijn vriend.
Wel met zo’n hartje erin en de voorletter alleen. Zo’n breekhartje.

jawel het is wel voor m’n vriend haha .
Maar ik had er al eentje van hem gekregen dus ik wou hem er graag een terug geven ;’)

jaa die bedoel ikk ;'p

Ik heb vandaag een ketting gekregen, echt zilver, hartjesvorm, voorop staat zijn naam, achterop datum. En nog armbandje erbij :blush: Vond het zoo lief! Omdat we zes maandjes hebben, had echt niet zoveel van m verwacht. Ik wil ook zoiets kopen voor m, t probleem is alleen dat hij t niet echt heeft op sieraden voor zichzelf…
Denk ook niet dat ie zo’n plaatje leuk vind. Moet echt oplossing verzinnen :stuck_out_tongue:

ahh. wat lief :grinning:

lieef.

Weet iemand misschien waar je een naam ketting kunt laten maken?
En bij lucardi heb ik het al gevraagd daar doen ze het niet meer:S

ik bedoel zo 1tje

http://i33.tinypic.com/20frejq.jpg

Oh dat vind ik echt awfull.
Een ketting vierkantje/hartje met je naam erin, of een dogtag vind ik wel kunnen. Maar dit vind ik ronduit ordinair.

:slightly_smiling_face:

iemand die het wel weet?

bij ons in doetinchem bij de lucardi heeft een vriendin van mij m vorige week nog besteld. toen had ik ook de ketting met mn naam van mn… nu niet meer vriend gehaald:(.
ik vanmiddag nog blij vertellen dat ik m mooi vond whaha. en nu ist voorbij. maar heb m nog steeds om:O

@dianaaaa15 hoe duur was het?

up

Leuk!
heb er ook een aan mijn vriend gegeven, in de vorm van een vierkantje
met mijn naam en dan de datum op de achterkant
draagt hij je toch altijd bij je…