Naambordje stal

heee,
ik weet niet of dit onderwerp bij lifestyle past, maar ik wist niet waar ik het anders bij moest zetten. maar in ieder geval dit is mijn vraag:
over een maandje is mijn nicht jarig. haar paard staat nu en maand bij mijn paard op stal en ik vind het wel een leuk idee om haar een naambordje cadeau te doen voor aan haar stal te hangen. ik ben nu al een tijdje op zoek naar een leuk bordje, maar er staat nergens een leuke voor een normale prijs. dus ik ben op zoek naar:

• houten naambordje
  • niet te duur (maximaal 30 euro)
  • alléén de naam erop, dus niet zo’n gek paard erbij geschildert ofzo
  • online te bestellen

iemand die ooit zo’n bordje besteld heeft en/of tips heeft voor een goede site of winkel in de buurt van eindhoven?

alvast bedankt!

http://www.houtennaambord.nl/

was dat nou zo moeilijk?

Ja, blijkbaar wel dus ::slightly_smiling_face:

Ik heb een mooie op texel laten graveren met zn naam erop en een paardenhoofd, is heel mooi geworden. Hij heeft ook een site maar die weet ik echt niet meer, sorry.

i dont know, je hebt altijd van die winkeltjes in de stad waar je dat ook hebt volgens mij

Ja ik hoorde van een vriendin dat de schoenmaker het ook kan, maar die vraagt er heel veel voor dus dat ga ik niet doen. Ik heb op Bokt een vrouw gevonden die ze voor 10 euro kan maken dus dat ga ik even proberen en anders misschien die site die LiefdeHeerstBeest zei, maar die zijn wel weer een stukkie duurder dus ik probeer het eerst even bij die vrouw!
Heeft er nog iemand ervaring met die bordjes of tips ofzo?