Naam vriend in MSN naam

Heb jij de naam van je vriend in je MSN naam, of zou je het doen als je er een had?

Ik vraag me stiekem af wat er het nut van is en vind het een beetje kinderachtig.
Vooral als je zo iets hebt van: HVJ WJNMK LufYaaAhhForEvvaahhh
Alleen de naam met een hartje of zo staat dan iets intelligenter, maar nog steeds snap ik niet waarom er ontzettend veel mensen zijn die dat doen.
Ik doe het dan dus ook niet.

Maar goed ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden…

ik heb gewoon (L) en dan de naam van me vriend

tja waarom weet ik eigenlijk niet. waarom hebben sommige hele versiersels in hun naam. tja.

Ik zou zelf gewoon een hartje doen (:

Ik heb een (L) en dan mylove.
Naam hoeft van mij ook niet, zeker niet als het (l)'s *naam* is. *datum* forever ofzo. Blegh.

ik zou het niet doen.

Ik vind het zo staan van ‘Kijk ik heb een vriendje’…
En ik weet dat de meeste normale mensen dit niet zo bedoelen, maar zo vind ik het wel over komen.

ik heb nu zijn naam even niet in me msn naam
maar soms zet ik alleen een hartje of met zijn
naam er bij of love en dan zijn naam maar dat
vaak zonder mijn naam dan haha. Maar iedereen
weet al dat ik met hem gaat dat is al 2 jaar zo dus
haha vind het ook niet zo bijzonder ofzo haha

degene die ik op msn heb hebben gewoon naam <3 naam
(<3 = (L) xD)

ik had toen ik een vriendje had ook gewoon Karlijn (L) naam vriendje

Alexandra(L)Stefan O2O8O8’ <3

Zo staat het in mijn naam, ook niet té klef van: IK HOUUUU ZOVEEL VAN JOUU WIL JE NOOOOIT MEER KWIIIJJTT x’D

Vind het raar dat mensen vinden dat het aanstellerig overkomt om de naam van je vriend in je msnnaam te hebben. Waarom zou je dat niet mogen laten zien? Ik heb het wel, gewoon omdat ik van mn hou. :sunglasses:

Nee ik heb het er niet in staan.
Waarom? Ik weet dat het mijn vlientje is, dat hoef ik niet zo nodig aan de rest van de wereld op te dringen.
ik vind het echt zo ‘kijk mij eens een vriendje hebben’ 8’)
En ik lach me dood om mensen die dingen als ’ WIJ VOOR ALTIJD SCHATJE(L)(L)(L)’ er in zetten en dat het dan een week later uit is 8’D

Miraya (L) Rob.

heb ik gewon,
ik vind het alleen wel lelijk staan haha.
maar als ik het eruit haal gaat ie zeuren.:blush:
lekker gemeen ben ik weer vadaag.

ik had altijd gewoon (L) * naam vriendje *
ik denk dat mensen gewoon ‘trots’ op hun vriendje zijn?
bij mij is het wel zo dat altijd als het uit de msnnaam is iedereen gaat vragen of het uit is enzo. best stom XD

Inderdaad.
Ik vind het ergens ook zo ‘kalverliefde’ achtig.
Al stoor ik me niet zo aan een hartje en dan de naam van een jongen hoor… meer aan dat breezer gedoe. Vooral omdat het vaak na een week uit is bij dat soort meisjes.

Ik kan er zelf niet zo goed tegen als mensen van die rare afkortingen als wobbw, wjnmk, hvj, wva en al die dingen schrijven.(niet alleeen als ze met iemand hebben maar gewoon over het algemeeen)
Vind ik zelf een beetje overdreven overkomen.
En voor mij is WIJ VOOR ALTIJD 010101!!!4MAANDEN!!!IWILLALWAYSLOVEYOU!!!OMGGGGGG!INWLY!!!LY(L) niet nodig.
Toen ik afgelopen zomer met iemand had zette ik gewoon simpel een hartje achter mijn naam , en soms zijn naam erachter, maar dat was voor mijzelf genoeg.

Uhmm, ik heb niet echt iets erin… af en toe een hartje of iets waar uit opgemaakt kan worden dat ik van hem hou, haha :stuck_out_tongue:

Ja inderdaad dat bedoel ik , klinkt misschien een beetje vooroordelig , maar bij de mensen die ik uit mijn eigen ervaringen ken ( ik blame niemand) is het meestal wel een stereotype die dat doet , en inderdaad is het dan weer snel uit .

Ik heb gewoon -mijn naam-‘hartje’-zijn naam- en dan ~ iloveyou. (L)

Ja oke alleen een naam met een hartje kan nog wel leuk zijn, maar ik heb niet zon behoefte om het met iedereen te delen.

Hahah bij mij ook altijd! :laughing: