Naam voor webshop, help!

Hi Ladies!

Ik heb jullie hulp nodig. Sinds vorig jaar maak ik illustratie’s (met fineliner) en deze wil ik gaan verkopen in een eigen webshop. Ik weet ongeveer al wat en hoe ik het wil hebben maar loop vast op de naam van de webshop…

In eerste instantie wou ik gaan voor CMG. Dat zijn mijn initialen, die zet ik ook onder elke illustratie . Helaas is deze domeinnaam bezet en moet ik dus wat anders verzinnen. Na een halfjaar denken en het nog niet weten schakel ik dus jullie hulp in.

De naam moet stoer en vrouwelijk tegelijk zijn. & ook wel kracht hebben.

De naam hoeft niet iets met illustratie’s (of art/tekenen etc.) te maken te hebben. Dit omdat als de webshop in de toekomst goed gaat lopen, ik er misschien ook andere artikelen wil gaan bij verkopen.

Als er tussen de reactie’s DE naam staat hoe ik mijn webshop ga noemen dan krijgt die gene een illustratie naar keuze van mij!

Ik ben heel benieuwd naar de reactie’s!
Bedankt in ieder geval voor het meedenken! Andere tips/tricks zijn ook welkom!

Hier wat illustratie’s van mij:

Door de foto’s zit een watermerk. Dit zit op de echte print niet. Deze illustratie’s zijn 30x40cm

Liefs Cassandra

Cassandra’s Art? Geen idee haha, ik ben slecht in deze dingen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien FineDesign?

Ik zou wel gaan voor iets met CMG erin als dat op je werk staat. Iets als CMG-arts of iets dergelijks.

up!

Hoe zou je je tekeningen omschrijven? Je stijl? Waarom teken je?

sorry, niet heel goed gelezen. Maar waar staan jouw items voor? Hoe zou je jezelf kunnen omschrijven?

Artisticas?

Moeilijke vraag. Ik teken omdat ik het erg leuk vind. Creatief bezig zijn is echt een hobby van mij. De illustratie’s staan niet ergens voor. Het is een style die ik zelf verzonnen heb en daar teken ik nu verschillende dieren en dingen mee.

Ik zou mezelf omschrijven als creatief en een vrolijk persoon.:smiley:

En misschien ook wel een leuk weetje; ik probeer in elke illustratie een hartje te verwerken (lukte niet bij elke illustratie). Deze laat ik dan wit zodat hij opvalt.

CMG-FineArts?
Ik vind ze wel erg mooi! Gaaf dat je zoiets kan!

Art from the heart?
CxMxG
CMGraph

CMGshizzle ?
CMGtrash ?
geen idee…Dit zijn worden die ik veel gebruik omdat ze leuk klinken! Vind je designs echt heel gaaf!

Ik denk toch dat ik een naam wil zonder art/design etc… Dat spreekt me namelijk niet zo aan… :cold_sweat:

upje

Ladie’s thanks voor het mee denken!
Heb besloten dat het CMGshop word :slightly_smiling_face: