Naam voor vriendinnengroep?!

Wij willen graag met onze vriendinnengroep een leuke naam voor ons. Alleen het probleem is dus dat we geen leuke naam weten, dus of jullie ideeen hebben?
alvast bedankt!
xxx

een naam voor je vriendinnengroep? waar the fuck is dat nou weer goed voor? XD

Guidettes :grinning_face_with_smiling_eyes:

Waarom wil je een naam daarvoor hebben?

sorry, maar waarom zou je een naam verzinnen voor je vriendinnengroep? dat klinkt mij behoorlijk fout (zeker aangezien ik mensen ken die dat doen en ik kan je vertellen dat niemand dat grappig vind).

ennn, als je een naam zou moeten willen hebben, zou die dan niet spontaan moeten ontstaan? Stel mensen vragen naar waarom deze naam en dan zegge njullie; we wisten niks dus hebben we een topic geopend op internet en deze vonden we het grappigst.

hmm.

Waarom wil je een naam dan, ik vind het namelijk best onzinnig.

Maar je kunt een naam toch baseren op bijvoorbeeld dingen die jullie leuk vinden om te doen of iets wat jullie met elkaar verbind zegmaar?

nuja, bij ons noemen we elkaar altijd “clochard”, dus dan kunnen we ervan uitgaan dat wij De Clochards zijn =p maar dat is heel toevallig ontstaan, en wij zeggen het gewoon omdat we het beu zijn om iedereen opnieuw te noemen enz. Bovendien past het bij ons. Dus we hebben het niet verzonnen ofzo, het was er gewoon (:

nou omdat wij heel veel dingen samen doen, maar het is altijd ja die mensen van die vriendin van…

dus naam is veel makkelijker en leuker!
hier is het heel normaal! heel veel mensen die wij kennen hebben zo’n naam

een naam voor je vriendinnengroep?
dat vind ik zo… zo van, wij zijn vriendinnen en er mag niemand bij.
maarja :’)
jullie beginletters en daar een woord me maken?

Ik vind dat echt apart. Iedereen heeft toch gewoon een eigen naam.
Dan ga je toch niet uit gemakzucht een naam bedenken omdat het zó vermoeiend is om uit te leggen wie iemand is :´)

bratz

ik wilde reageren zoiets als: hou oud ben je? een naam voor jou+je vriendinnen… maar, ik zie dat ongeveer iedere GS’er hier dat al gedaan heeft.
maar, siriously…?

Tuthola’s ?:’)

haha

[Quote] [b] [message = 5143358, noline] MYLIFEISAVERAGE schreef op 09 april 2010 @ 23:27 [/ message]: [/ b]
bratz [/ quote]

:tipping_hand_man:

ehm… weard>?
bij ons is dat echt NIET normaal op school ofzo.

hoe oud ben je? :grinning_face_with_smiling_eyes:
meangirls? xD
de eerste letters van de namen?
ik vind bratz idd wel geniaal :'p
of winx, ehm wat heb je nog meer.
alsjeblieft geen princesses, dat is echt vreselijk.

edit: je bent vijftien? ehm. beetje kinderachtig?

HAHAHAHA DE WINX :’)

whahahah :stuck_out_tongue:

Oh en dan moeten jullie ook een liedje hebben inclusief een dansje…

dudettes :stuck_out_tongue: