Naam voor sieraden webshop + welke site

Het spookt al een tijdje door mn hoofd om een webshop te beginnen.
Maar ik heb geen idee wat voor naam ik zal gebruiken. Ik had al ergens BizzyBee gevonden, maar de kans dat je dan gevonden wordt via google is dan erg klein. Dus wij weet een leuke naam die wel gevonden wordt?

En wie weet een goede site voor een webshop? Eentje die gratis is en het liefst niet met webshopnaam.weebly.com ofzo.

Dankje wel voor het meedenken!

Gratis een webshop beginnen kan , maar bedenk dan wel dat er beperkingen zijn. mijnwebwinkel heeft een gratis versie , maar daar kan je maar tot 50 producten in je winkel zetten en word je niet zo makkelijk gevonden!

Een naam zou ik niet zo snel weten , dat is vaak ook het lastigst ! Je moet er niet teveel over nadenken ,vaak schiet je wel iets binnen als je een tijdje iets anders doet.

Bij mijnwebwinkel komt zeker ook de naam er voor? mijnwebwinkel.shopnaam.nl? Gemakkelijk gevonden worden is denk ik wel van belang, zeker als je winkel net begonnen is/ niet bekend is.

Namen als MadeWithLove, Made4you en LookIMadeThis vind ik erg leuk (maar deze zijn natuurlijk allemaal al bezet haha)

Bij gratis websites komt bijna altijd de naam van de website in de link voor. Dat is juist het ding dat het gratis is :wink: Je koopt namelijk geen domein, maar gebruikt een domein van hun.

Haha dat dacht ik al. Wat voor site is het handigst? Ik ben zelf echt a-technisch dus eentje waarin ik gewoon een template kan kiezen en webshop vullen lijkt mij wel het handigst. Zijn weebly of wix goede site’s daarvoor.

Ik zou voor etsy gaan. Die draait helemaal om handgemaakte (en vintage) producten. Je betaald wel een klein bedrag voor elk product dat je erop zet maar dat weegt niet op tegen de bekendheid van de website imo.

Kies een naam die verwijst naar sieraden. Als je iets kiest als BizzyBee zegt dat niets over sieraden en wordt je dus op die manier minder snel gevonden in de zoekresultaten. Daarnaast: een webshop begin je niet zomaar, bedenk een concept, wil je het in het “groot” doen dan moet je gaan denken aan belasting, kvk