Naam voor onze kat

http://94.100.118.117/955900001-955950000/955945601-955945700/955945620_5_9wuT.jpeg

Deze prachtige dame woont sinds maandag bij ons en is nog steeds naamloos. We komen er maar niet uit.

We hebben nog een kat, kater Billy, een hond, Barber en twee konijntjes, Fred en Feline. Maar op zich hoeft het niet bij de andere namen te passen, zolang het maar een mooie naam is.

(Mooie naam met betekenis, bijv. blauw, grijs of groen, hebben we tot nu toe niet gevonden.)

Pussy!

Nee, Sien

Ooh wat een mooierd :3

Grijs in het Fins is Harmaa. Klinkt ook nog wel als een echte naam.

Mary

Ook met de B:
Bibi

Haha, en verder kom ik eigenlijk niet ;p
Onze kat heet Moortje, en we hebben ook nog een Xant & een Milan gehad, vrij standaard dus (okee, behalve die Xant ;p)

Supermooie kat btw!

En zit hier niks tussen?
http://www.katten-namen.nl/namen.html

Onze kat heet Poes.
:’)

Wauw wat een schatje :couplekiss_man_woman:
i love kitties
onze vorige poezen heetten altijd Moutsy
vet leuke kattennaam vnd ik:D
maar omdat onze vorige kitten is overleden door een botsing met een auto
hebben we onze kat die we nu hebben ‘sjem’ genoemt
haha
het past er echt bij want onze vorige katten waren super lief,
en deze is alles behalve lief, maar wel heel dom en gek haha (:

feline is btw ook nog een leuke naam:D
past er wel goed bij !

haha wat een lange reactie^^
trouwens jammer dat je konijntje al feline heet, mn verhaal was nog niet af haha:)
verder zijn op internet[google] ook heeeeel veel namen te vinden !

Hihi, ja, Feline is leuk en past goed bij haar… Maar dat vond ik eerder ook al…

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/DollieCharlotte_/712a96b6.jpg

Dit is onze Feline haha. Dus dat gaat niet meer als naam.

edit; Ah je was nog niet klaar.

Ja, dat klopt, maar op internet zijn zó veel namen, je ziet door de bomen het bos niet meer.

Ik moet zo hard lachem om de topictitel…

Ja ik ben een kleuter.

Noem haar:

Prinses Petronella IV

Ik twijfelde nog, maak ik er kat of poes van… Hahah en dat is dus nog nodig ook blijkbaar :stuck_out_tongue:

Pancakes - zo zou ik mijn poes noemen als ik er een had. :slightly_smiling_face:

/

/

Is het een Blauwe Rus?

Ik vermoed eerder deels Engelse korthaar (zo’n kop heeft ze) maar ze zal niet helemaal zuiver zijn, je ziet die witte vlek wel op de foto, ze heeft nog een grotere vlek tussen haar achterpootjes en af en toe een witte haar. Maar dit is dus mijn eigen schatting, en ik ben niet heel erg thuis in de kattenrassen.

We hebben haar uit het asiel, ze is achtergelaten. Mensen zijn zonder haar en de andere poes verhuisd. :’) We weten dus niks over haar afkomst, niet eens hoe oud ze echt is, ze is geschat op vijf jaar.

noem je kat muis! (ja serieus, ik vind het een coole naam, de kat van mijn beste vriend heet ook zo xD)
mijn kat heet pluk (ja van pluk v/d petteflat…)

EDIT: wat heb je eigenlijk een mooie foto van de kat!!

Hahah, we zaten wel aan Zaza te denken. De kakkerlak uit Pluk van de Petteflat :stuck_out_tongue:

En dankjewel, ze is erg fotogeniek gewoon… Zo snel al zo’n foto had ik niet opgerekend :stuck_out_tongue:

ik had iemand in die klas en zijn katten heetten serieus printer en scanner

en wat is je kat trouwens mooi! Ik weet zelf geen namen, dus up voor jou!

woowie

wat een mooie poes ;oo
maar sorry k heb geen inspiratie :blush: