Helphelp ik wil mijn accountnaam veranderen of anders mijn account verwijderen help!!
Rechts vanboven het pijltje en dan accountinstellingen bewerken. (gezocht op 15sec)
En je bent er al om je naam te veranderen.
Misschien een beetje beter zoeken in het vervolg, het is nu ook niet alsof het ergens ik weet niet hoe moeilijk staat weggeborgen!
Zijn alle mensen hier Bitchez hier ofzo Omg tsss
waar slaat dat op?
ze heeft je toch geholpen? of niet dan?
hoezo dankbaar.
Nee ik bedoel niet die persoon maar sommige anderen. En zie je jij gedraagt je nu als een bitch
Dus hoezo hoezo
Wow rustig maar, niet meteen oordelen op iedereen omdat 1 iemand iets heeft gezegd.
Dankje Thyrax.
Kom op meid, als ik het op 15 seconden kan vinden zal het bij jouw ook niet langer dan 2 minuten duren. Als iedereen om de minste scheet een topic zou aanmaken zou het nogal iets worden hier op GS, uiteindelijk heb ik je toch maar gewezen naar de juiste pagina om het te veranderen, heel graag gedaan.
Blabla wat is een topic
Je hoeft niet meteen zo agressief te reageren. Je stelt een vraag, dan krijg je hulp en dan bevalt je de manier niet hoe je die hulp krijgt.
& ik ben geen bitch. Je hoeft me ook niet zo te noemen, want ik gaf gewoon mijn mening.
Hoezo agressief???
Doe eens normaal meid
Pak een woordenboek en zoek het woord agressief op. Niemand hier heeft je nog proberen aan te vallen hoor -.-’
Nee booommm
booommm?
banaan
[quote=“kimkommer, post:15, topic:117702”]
[size=2pt]in je haar. ik mis mn mobiel weeh
Ja boooommmm ontploffende bom. Aanvallen ja
- stoppen met allemaal onzin-topics aanmaken
- hier weggaan
- opgelost.
[quote=“Potato, post:16, topic:117702”]
[size=4pt]wij missen jou ook lizaaa, wanneer komt je mobilofoon weer terug eigenlijk?