Naam van boek

Hoi ik ben op zoek naar de titel van een boek. Het boek begint bij een vrouw die zelfmoord wil plegen, en tegen een boom aanrijdt. Ze komt hierdoor bij een shrink en dan komen ze erachter dat de vrouw zwaar mishandelt is in haar jeugd door haar moeder. Het is een waargebeurd verhaal. Het gaat erover hoe de vrouw als jong meisje verschillende persoonlijkheden ontwikkelt om zo de werkelijkheid te ontvluchten. (ook verzint ze een denkbeeldig zusje). Ze wordt opgesloten in de kast, met naalden geprikt en haar geslachtsdeel en ga zo maar door.
Ook lees je hoe ze delen van haar leven kwijt is door dat ze omschakeld naar een andere persoonlijkheid. Zo heeft ze er eentje die steelt, eentje die seks met vreemden mannen wil, eentje die met een beer in de kast gaat zitten…
Ik word er gek van dat ik niet meer weet hoe hij heet, dus misschien weten jullie het. Thanks!

Pfoe geen idee… maar het klinkt wel héél interresant.
Als iemand de titel van het boek weet ga ik 'm ook wel lezen denk ik.

beschouw dit maar als een upje. (:

Oh ik word er gek van, google maakt me ook niet wijzer.

Misschien moet je googlen ‘boeken schizofrenie’ ofzo? Want het lijkt me dat die vrouw zoiets had.

Oh ik had je laatste reactie nog niet gezien. :’)

Ja het is een super interessant boek, ook heel heftig. Ik wilde hem aan iemand aanraden maar kon het niet meer herinneren…

Da’s kut idd. ;o
heb je al in de biep gekeken? Of weet je de schrijver(schrijfster)?

Vraag het aan alle Nederlands docenten op school :wink:

Klinkt heftig! Ik ken 'm niet nee…

Oh, dat boek wil ik ook lezen. Ik zou de titel niet weten tho.

Is het " Ik heb je nooit een rozentuin beloofd" ? :grinning:

Nee=( He kak. Frustrerend is dat he, als je iets niet kan vinden en het wel weet:p Maar ja, upje, misschien weet iemand het nog=)

Ik zit niet meer op het middelbaar:p En heb mijn P vorig jaar gehaald, maar ik studeer niet meer atm. Wel een goed idee trouwens.

denk denk denk…

When Rabbit Howls?

Edit: Nederlands: Als Konijn Gilt

mishandeld door haar moeder, ik vind wel iets met een vader:
http://bicat.bibliotheekw…-b2ec-555eeb8549a1;vestnr=8340;prt=INTERNET;cdef=003;taal=nl_NL;zl_v=N;sn=13;var=portal;event=tdetail;titcode=27981

Ik heb je nooit een rozentuin beloofd is het, ik weet het bijna zeker xD

When rabbit howls is het niet=(
En ik heb je nooit een rozentuin ook niet.
Ik heb net beide plots gelezen maar helaas. Ik sms nu een vriendin die het boek ook gelezen heeft en misschien nog weet.

JaAA JAAA ik heb hem!
Het boek heet ‘sybil’ geschreven door Flora Rheta Schreiber. Zo.

-