Naam project?

Dag meiden!
Ik zit in mijn 4de jaar film en voor dit semester is een van de opdrachten om een kort filmpje te maken rond herkenbare conflicten. Nu heb ik een verhaal gevonden, maar kan ik maar geen goede titel bedenken. Normaal gezien komt de titel voor ik begin aan een verhaal, maar deze keer is het dus net iets anders verlopen.
Nu vroeg ik me af of jullie eventueel een leuke titel konden verzinnen bij volgend verhaaltje. (Ik ga het erg samengevat vertellen, anders wordt het maar een saaie boel!)

Het gaat dus over herkenbare conflicten. Ik heb een conflict gekozen tussen een moeder en een dochter. De dochter gaat uit, en net voor ze gaat vertrekken zegt ze vaarwel tegen haar moeder. Wanneer ze haar dochter’s outfit ziet wordt ze kwaad. Ze vindt de outfit tè sexy en dwingt haar dochter iets anders aan te doen. Uiteindelijk, na een lange discussie, overtuigt de moeder haar dochter om nog een trui aan te doen en de dochter vertrekt.
Dan begint er een montagesequens. (Een deel volledig gemonteerd op muziek) waarbij de dochter buitenkomt, haar trui ergens verstopt en verder wandelt. Ondertussen zie je de moeder in de zetel waarna het beeld overgaat naar de droom van de moeder over hoe ze zou willen dat haar dochter echt was.

Nou, ik hoop dat dit wat duidelijk was? Alvast bedankt voor jullie hulp! x

Upje?

Ik wist niet echt waar hij bijhoorde, dus… :slightly_smiling_face:
En liefst een Nederlands titel ja, al zal ik waarschijnlijk ook wel inspiratie halen uit een engelse moest je die hebben.

Dromen zijn bedrog.

(wauw wat lekker origineel :’) )

Haha, het is wel een goede inspiratie om mee verder te werken. Ik had nog helemaal aan niks gedacht met het woord dromen erin! (:

Haha wel fijn dat je er iets aan hebt :stuck_out_tongue:
Succes!

Upje?

Up :slightly_smiling_face: