Naam Facebook pagina veranderen

Ik wist niet in welk topic dit paste dus heb maar even een apart topic aangemaakt. Ik heb een Facebook pagina voor mijn blog en heb op dit moment 239 likes. Nu heb ik onlangs de naam van mijn blog veranderd en dit wilde ik ook doorvoeren naar mijn Facebook pagina. Het blijkt dat er een regel bestaat dat je boven de 200 likes je Facebook naam niet meer mag veranderen. Ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit kan oplossen (ik wil niet opnieuw beginnen, dan ben ik al mijn likes kwijt!) en of er misschien een manier is om dit aan te vragen of te omzeilen.

Alvast bedankt!

Wel gewoon een nieuwe pagina aanmaken, en dan vragen of ze de nieuwe pagina willen liken en dan ook uitleggen waarom je de nieuwe pagina hebt gemaakt? Is het meest logische wat ik kan bedenken… Sorry ben echt een fb-noob…

Naam van je blog terug veranderen? :wink:

Ik weet niet of dit mag, maar hier staat hoe je het kan doen. Geen idee of het werkt

mijn vriend heeft dat onlangs voor zijn eenmanszaak laten aanpassen door deze site geloof ik >
in het begin was hij wel wat sceptisch omdat het dus geld kost, maar uiteindelijk heeft ie het (bij gebrek aan alternatieven) toch maar gewaagd. dat bleek een goede keus want het was best wel snel aangepast kan ik me herinneren…

hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Oud topic.