naaldhakkenn het bos.

Sanne fietst over dat bospaadje. Je kent het wel, helemaal alleen en toch dat gevoel, het gevoel dat je niet alleen bent…
Ze kijkt om zich heen. Dit was de plek waar Isa haar beste vriendin 2 jaar geleden verdween. Ze vindt het nog steeds eng om hier langs te fietsen. Isa werd gevonden in een sloot, zonder enig spoor van leven. Als ze aan dat levenloze lichaam van haar vriendin denkt krijgt ze noch de rillingen. Die moord is nog steeds niet opgelost. Ze hoort geritsel en versnelt haar tempo.
Ze kijkt achter haar en dan… is het gelukkig maar een konijn.

Juuuuuul!! Juuuuul!! Schiet nu eens op denkt Floris. Nooit kan Julia eens opschieten. Nooit kan ze eens snel. je moet nu echt even doorpakken hoor. Er is een lichaam van een tiener meisje gevonden bij de Geraniumlaan! Julia pakt haar tas en loopt mee. Nog nooit in die 6 jaar die ze bij de recherche werkt zat ze zo snel in de auto.
ze rijden naar de Geraniumlaan en zien iets wat ze liever niet zien: het lichaam van een meisje van een jaar of 13. Wie doet nu zoiets? vraagt ze zich af. Ze ziet in de rode klei bij de sloot een paar voetstappen, naaldhakken om precies te zijn, misschien van de dader.
Ze halen het meisje uit het water en ik zie een school tas in het bos liggen. Vast van het meisje, die arme schat. Wat zou er gebeurt zijn? en wanneer? ik pak haar mobieltje uit het voorvakje van haar tas. 1 bericht ontvangen. ik open het. 3 uur bij mij? xxx Chaluna.
Floris?? kom eens! Floris komt eraan en ik laat hem het bericht lezen…

ik heb het even gewijzigt, en door de spellings controle gehaal en k heb mijn interpunctie verbeterd.
is dit goed?

Let op je hoofdletters en interpunctie.
Heb je er al een spellingscontrole overheen gehaald? Dat zou namelijk erg nuttig zijn.
Ik zou iets minder puntjes gebruiken, dat wordt wat teveel van het goede.

ja goed op je spelling letten en je woorden afmaken…:wink:
er is namelijk een zin waar 2 keer een in staat en volgens mij is dat eenS?
Dat ze moet opschieten!succes!

thnxx, nee kheb geen controle gebruik… ik wil graag weten of mij n schrijfstijl eeen beeetje goed is/…

Nee dus. :cowboy_hat_face: Waar zijn de hoofdletters, de punten etc? :’)
Ik heb geen eens zin om het te lezen, gewoon alleen al omdat het er zo uit ziet.

ik wil wel verder lezen!

Eerlijk gezegd vind ik dit niet goed. Je hebt idd spelfouten, je gebruikt geen aanhalingstekens, etc. Werk eraan