Naaktzwemmen.

ik weet niet of hier al een topic over is, kon er iig geen vinden…

Naaktzwemmen.
Iets wat je altijd al een wil doen, of iets wat je als “smerig” beschouwd?
Heb je al eens naaktgezwommen en wil je je “ervaringen” delen? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Praat/discussier erover in dit topic!
Vertel wat jij vind van naaktzwemmen en of je het ooit zelf wilt doen :'D

Zomaar een keer voor de leut oke. maar denk dat ik me wel onzeker zou voelen.
is niet echt iets wat me dagelijkse bezigheid zou kunnen zijn xD
maar echt smerig vind ik het ook niet, mits je wel schoon ben en het alleen bij zwemmen blijft.

haha oke…

nou, ik heb het nog nooit gedaan. Maar het staat wel op m’n lijstje
vlak onder bungjeejumpen en vlak boven tattoo laten zetten

een paar vriendinnen van mij hebben dat gedaan toen ze dronken waren maar dat was in de avond enz.
vond het wel jammer dat ik er niet bij was xD

Alleen met bovenstukje uit, en dat in de amstel XD, (ik was toen met m’n vriend) maar helemaal naakt ga ik niet. Volgens mij zwemt dat niet lekker, al dat water tussen je benen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Met m’n liefje lijkt het leuk om te doen haha

Haha, ik was zwemmen (gewoon overdag) met mn 2 bf’s en 2 jongens (vrienden). En toen zagen we dat verderop in het water 3 meisjes waren die met hun topje boven hun hoofd stonden te zwaaien. Dus toen kwam het gesprek op naaktzwemmen en of we dat durfden. Ik nam het initatief en deed alles uit (je kon niks zien want we waren al in het water xD) toen volgden mn bf’s. De jongens durfden het niet :open_mouth: Maarja, het was wel een grappige ervaring. Het voelde heel vrij enzo :'D Maar toen we later thuis waren hadden we wel zoiets van: omg, wat hebben we nu weer gedaan :open_mouth:

Ik wil het nog wel eens doen. Maar dan wel 's avonds x)

Het lijkt me wel leuk, maar ik zou het niet durven, of nouja… onzeker voelen.

hoe kan je niks zien als je allees uit doet?
xD

goh, als het donker is ?

Ik vind het niet ‘vies,’ maar het is niks voor mij.

maar er staat
gewoon overdagXD ??

Hmmm misschien ooit een keer haha

Dat ze het in het water uit deden?

of ze was tot aan haar schouders onder water? misschien? :’) iig, het lijkt me wel leuk om te doen. Zolang er maar geen ranzige mannetjes in de buurt zijn.

ah… niet gelezen xD

Ik heb het trouwens wel een keer gedaan, 's avonds op vakantie.

mauhuwuahuwha,
in zandvoort heb je een naaktstrand , dus mensen die het willlen uitproberen ga daar na toeXD
niemand gaat je raar aankijken

wel als je een bikini aan hebt XD.