Naaktslapen?

Hey
Ik merk de laatste tijd dat ik eigenlijk niet meer in mn pyjama’s doe slapen. Ik vind het gewoon irritant om iets aan te hebben als ik in bed lig.

Is het raar om zonder kleren te slapen als je 16 bent en geen vriend hebt?

Natuurlijk niet! Dat is heel normaal! Genoeg mensen vinden dat fijn, ik persoonlijk niet aangezien ik nogal een koukleum ben maar, don’t worry! Dit is gewoon normaal.

Ik slaap heel vaak naakt. Niets raar aan

Ik heb ook nooit met een pyjama geslapen, vind het maar niks. Ga er alleen maar van zweten. Dus nee hoor is niet raar.

Niks raars aan! Ik ben naakt geboren, dus naakt slapen is niet raar! :cold_sweat:

Nee hoor. Naakt slapen is chill.

Ik slaap ook altijd naakt boei wat andere denken ik vind het fijn.

Hoezo denk je dat dat raar is?
Vind t persoonlijk niet lekker, heb t gevoel dat er van alles inkruipt dan. In de zomer slaap ik ook alleen in een onderbroek

Ik slaap zelf ook graag naakt, maar dan wel bij mijn vriend. Simpelweg omdat ik daar de garantie van privacy heb en thuis niet :’) Maar ook zonder vriend kan dit gewoon hoor. De één slaapt het liefst met een dikke trui aan, de ander zonder iets aan.

In de zomer slaap ik meestal alleen met m’n onderbroek aan. Om een of andere reden vind ik helemaal naakt slapen niet echt prettig. Maar er zijn echt genoeg meisjes die dit wel gewoon doen hoor. Ik vind het niet raar. Maar het is wel handig om even snel iets naast je bed te hebben voor als je ineens moet opstaan of zo.

Ik slaap altijd naakt (ok niet helemaal naakt: altijd sokken want mijn voeten zijn van ijs?) en de voordelen wegen voor mij op tegen de nadelen.
Voordelen: het is chill, het is beter om vaginale schimmelinfecties te voorkomen (ja echt, je laat de boel een beetje luchten wat de kans op infecties verminderd), je koelt sneller af mocht je een keer bezweet wakker worden, en persoonlijk ben ik meer vertrouwd met m’n lichaam geworden en ik denk dat m’n zelfbeeld er zelfs wat op vooruit is gegaan.
Nadelen: als er ooit brand is dan ren je naakt het huis uit. Tsja. Dat is dan even ongemakkelijk. Koud zul je 't iig niet hebben in dat geval.

Ik slaap ook vaak naakt, maar dan met mijn vriend.
Gewoon omdat het fijn is om elkaars lichaam te voelen.

En sindsdien slaap ik soms ook naakt alleen. Voel me ‘vrij’ en licht.
Dus nee hoor! Het is helemaal niet raar.

Bedankt voor de reacties :heart:

Als ik met m’n vriend ben slaap ik altijd naakt. Zonder hem altijd in onderbroek en een oversized t-shirt, ik vind het niet fijn om echt veel aan te hebben.

Neuj, waarom. Ik slaap al jaren met alleen een onderbroek. Why the heck heb je daar een vriend voor nodig?