Naaktfoto's

Celebrity’s maken nogal vaak naaktfoto’s van zichzelf en is dan uitgelekt op het internet, denk aan: vanessa hudgens, cassie enz.

Maak jij wel 's naaktfoto’s van jezelf?

Zo ja, waarom en voor wie? (deze hoef je niet persé te beantwoorden, als je dat te persoonlijk vindt)
Zo nee, waarom niet en wat vind je van personen die het wel doen? (deze liever wel beantwoorden voor personen die geen naaktfoto’s maken van zichzelf)

whattaafuck

Nee.
Omdat ik geen celebrity ben die haar carrière moet boosten met dit soort zielige pogingen tot aandacht.

Zo nee, waarom niet? Nouja, ik heb er niet echt behoefte aan om mezelf naakt te zien op foto’s? :crazy_face:
En mensen die het wel doen moeten het zelf weten

uh nee o.o
en ik denk dat ik voor de meerderheid hier op girlscene spreek…
gewoon omdat niemand zo stom is om dat te doen -.-

nee?

Ik zal ook even reageren ofcourse…
Ik doe het ook niet, vind het niet boeiend ofzo O.o

Nee, totaal geen behoefte aan en mocht ik er wel behoefte aan hebben zou ik het alsnog niet doen uit angst dat het uit zou lekken.

Zo ja, waarom en voor wie? Voor mijn knuffelbeer omdat hij mij liever naakt ziet…

En nu serieus: nee, ik zie het nut er niet van in.

ik zou me er dus echt niet prettig bij voelen met een naaktfoto van mij op internet of als iemand anders het ziet ik vind het eigenlijk nergens op slaan waarom zou je naaktfotos maken xD? ik bedoel maar met kleren kan toch ook?

Nee, ook nooit over nagedacht trouwens.

Nee, waarom zou ik dat doen?

Nee, ik vind het zielig, triest en kansloos.

hahahah hoe kom je erbij om zoiets te vragen?
& mijn antwoord is nee.

een meisje van een school bij me in de buurt heeft dat gedaan, meteen wist de hele streek ervan en had ze ook toegezonden gekregen via mail, wat natuurlijk logisch was. ook al zeiden die jongens waaraan het meisje ze gestuurd had dat ze het niet zouden doorsturen, in een dag wist iedereen ervan. haha. niet echt prettig.

nee, ik vind dat je ontzettend naïf bent als je dat doet, je kunt niet 100% vertrouwen op degene die je ze zend… Ik zou het nooit doen omdat ik het me niet interesseert en omdat ik als de dood zou zijn dat ze uitlekken…

Er is een meisje die ik niet persoonlijk ken hoor , maar ze is dus 13 …
En ze had naaktfoto’s van der zelf gemaakt , en van haar geslachtsdeel enzo.
En iemand heeft die uit haar mobiel gestolen (?) en toen hebben ze er een youtube filmpje van gemaakt en een site met al die foto’s enzo

Best zielig , maar sowieso waarom zou ze het doen ? :crazy_face:

Trouwens ik maak geen naaktfoto’s van mezelf.
Ik zou niet eens weten waarom ik ze zou willen maken ?

Waarom maak je d’r dan een topic over?

vaag topic
wat mij betreft slotje