Naaktfoto's wat nu?

Een paar dagen geleden was het uit met mijn vriendje en daarna was ik er helemaal kapot van. Nu een dag nadat het uit was hoorde ik opeens iets van mijn 2 jaar oudere, nogal seksistische ex. Hij begon opeens terug lieve aardige dingen te zeggen en hij speelde er echt op in van dat het net uit was met mijn vriendje. Aletjah het voelde gewoon zo goed aan. Nu sinds eergisteren begon ie met foto’s te vragen eerst in ondergoed, maar daarna ook naaktfoto’s. Nu ben ik uiteindelijk zo impulsief geweest om toch zo’n foto’s te sture en nu heb ik spijt. Ik weet niet ik heb nogal bang dat hij ze aan zijn vriende laat zien, ofdat hij me ermee gaat chanteren. Ik weet dat het dom is om zo’n foto’s te sture, maar ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen. Kvol me gewoon zo rot nu. Wat zouden jullie doen moesten jullie in mijn schoenen staan?

X

Je kan vragen aan die jongen of hij die foto’s zo snel mogelijk verwijderd, of hij dat gaat doen is een andere vraag natuurlijk. Ik denk niet dat er veel is dat je kan doen, alleen hopen dat hij de foto’s voor zich houdt en vooral niet door gaat sturen.

Pff IQ van een stoeptegel dus…

Maar oke je vraagt om tips niet om commentaar.

Vraag of hij het wil wissen, meer kan je niet doen.
Grote kans dat die het niet doet…

Misschien weet je dit niet, maar tegenwoordig worden er veel naaktfoto’s op de social media gegooid zoals Twitter, dus het is inderdaad kut dat je ze hebt gestuurd. Gelukkig kan je ze aangeven als hij je inderdaad chanteert.
Als hij jou via w’app of iets dergelijk gaat chanteren , moet je zeker het gesprek opslaan.

Verder hoop ik ECHT dat hij er niets mee doet !

Wat rot voor je meid, ik zou als ik jou was eerst afwachten? Pff eigenlijk heb ik geen idee wat je moet doe. Misschien iemand anders hierzo?

Dat is knap stom.

^ Ik denk dat ze dat zelf ook wel door heeft -.-’’

Ha, wat is dit dom zeg :"). Misschien dat je voortaan eerst 'n beetje moet nadenken.
Nouja, hopen dat hij er niets mee doet dan.

Als ik in jouw schoenen stond, zou ik met 'm afspreken. Vooral proberen om hem te vriend te houden en zodra je daar bent aardig blijven etc. en proberen die foto’s te wissen, of dat nu is door het stiekem te doen of echt vragen.

Dom dom, domme meid. Ik raad je aan tegen hem te zeggen dat je je er niet goed bij voelt en graag wil dat hij ze verwijderd. Nog beter - wees erbij als hij ze wist.

omgg doe normaal jy spoort nie da jy zoiets doet zoek leven ofsoo :S:S

hack hem en verwijder het. Vraag me niet hoe het moet.

@la_bella
ze vraagt om advies, niet om dat zielige commetaar van jou.

inderdaad wat silverbleed zegt, je moet erbij zijn als hij die foto’s wist!

Niet van te voren aangeven dat je ze gewist wilt hebben! Of heb je dat al gedaan?
Als je het er nog niet met hem over gehad hebt… gewoon afspreken en dan pas eisen dat hij de foto’s wist. Anders heeft hij ook de kans ze ergens anders op te slaan of door te sturen.
En nog belangrijker: Leer er van! Echt stom om te doen.

*Doe*
*jij*
*niet*
*dat*
*jij*

ga ga moek aan jou vrage hoe ik typ :d

Wel heel gebrekkig…

On topic: Spreek hem er persoonlijk op aan.

*moet*
*vragen*

omg doe normaaal domwijf :grinning: