Naaktfoto's sturen? Help...

Nou, ik kan wel moeilijk gaan doen. Maar ik maak het graag makkelijk!

Een jongen uit mijn klas wil naaktfoto’s imprenciepe vertrouw ik hem. Want we waren aan de telefoon en het ging ongeveer zo:

Ik; Hoi
Hij:Hoi
Ik:Hoe gaat het? Wat doe je nu? haha
hij: chille bij vrienden, Ey wil je die foto’s sturen?
ik; ja dat is goed als ik mijn telefoon terug heb. Wat ga je ermee doen dan?
hij: helemaal nik-
ik: ho is even en nu ga je verdomme eerlijk zijn wat ga je ermee doen? hahaha
hij: ik ga me er alleen op trekken…
ik: oh?
hij: ja hahah maar ik ga weer he! doeii
ik: doei zie je later

we hebben de hele dag gepraat op telefoon…
tips?

Niet doen! een vriendin van me had het ooit gedaan, die jongen heeft het aan iedereen doorgestuurd.

niet sturen.

Zeker niet doen! Je weet nooit wat hij ermee gaat doen. Hij kan het zo online plaatsen en dan ben je niet blij, Als hij je naakt wilt zien, moet hij maar naar je toe komen. :slightly_smiling_face:

Huh wat? Een klasgenoot? Je hebt geeneens een relatie met hem?
Sooooowieso niet doen, klaar.

Zeker niet doen, voor je het weet heeft hij het aan iedereen doorgestuurd.

Waarom zou je hem in hemelsnaam foto’s sturen? Je hebt niet eens een relatie met hem en zelfs al zou dat zo zijn, is het alsnog dom om foto’s te sturen. Bovendien klinkt het ook niet echt oke dat hij daar aan denkt als hij met vrienden is, alsof zijn vrienden hem uitgedaagd hebben om naaktfoto’s aan jou te vragen.

nee zijn vrienden dagen hem daar niet voor uit dat hadden we ook al alleen besproken maar ik twijfel echt heel erg…

Niet doen. Echt niet.

Eerste reactie na het lezen van je titel: Niet. Doen.

NO NO NO NO NO

Nop

Je bent stom als je dit doet. Dit is een random jongen, dus dat is sowieso al een nee en wtf is dat voor een gesprek man? Zelfs als het je vriend was geweest is het niet slim. Je weet nooit wat er mee gebeurd. Ook al denk je iemand te vertrouwen.

Ik weet in elk geval dat ik niet over een paar weken een topic wil zien dat de naaktfoto’s zijn verspreid en je niet weet wat je moet doen

Waarom zou je dit doen?

Als ik jullie telefoongesprek zo lees klinkt dit als een hele betrouwbare jongen, ik zeg doen.

Meen je niet hoop ik

Dit ja. Iedereen reageert hier met ‘niet doen’ en alsnog twijfel je. Doe t dan maar :slightly_smiling_face:.

Je bent echt achterlijk als je dit doet.

Lijkt zeeslag wel. Dit schip is gezonken. Valt niet meer te redden.