Naaktfoto.

Ik weet dat ik er geen moet geven maar dit loopt anders echt uit de hand.
Hij zit te dreigen met iets in de richting van ik weet waar je woont enzovoorts. Eerst deed hij echt zo lief en noem maar op en nu opeens omdat ik dat niet wil gaat hij dreigen. Ik had gevraagd of hij serieus wist waar ik woonde en hij gaf me een adres met telefoonnummer en al. Hij ging me opzoeken enzo. Ik ben echt bang nu, help me?

xx

niet geven, als je het eenmaal doet heeft ie je waar ie je hebben wilt en kan hij er altijd meer vragen. Licht mensen in over het dreigen en blok hem verwijder hem etc.

Verwijder hem van alles , desnoods koop je een nieuw simkaart. Als hij nog steeds door gaat kan je het je ouders vertellen + de politie inlichten.

Niet geven, dan kom je nog dieper in de shit. Misschien is het iemand van school die weet waar je woont. En dan heeft ie je foto. Zeg het tegen je ouders en anders de politie of een contactpersoon op school. GEEN naakfoto geven!

:ok_woman:

niet wachten gelijk je ouders vertellen!
die helpen je vast!
GEEEN naaktfoto geven!

NIEEEET geven. serieus ik hoop niet dat we dit te laat zeggen, want vriendin van me had hetzelfde en had hem dus al wel gegeven; die zit keidiep in de shit.

Geen foto geven dat zowiezo, ten eerste je komt waarschijnlijk op het internet of je wordt nog meer gechanteerd / gedreigd en uiteindelijk kom je dan nog meer dingen aan het doen voor hem.

Zeg tegen hem dat je geen naaktfoto’s van jezelf hebt en hij er al helemaal geen krijgt. Blok, verwijder hem van alles. Hyves (ook zijn account blokken van jou profiel!), msn, je telefoon etc.
In vervolg geen onbekende mensen meer toevoegen en direct je ouders inlichten van het hele gebeuren zeg dat je hem hebt leren kennen via dit en dat, hij heeft aardig deed maar nu begint te dreigen en op de een of andere manier je adress weet. (Hoe weet die trouwens je adres, van hyves ofzo of heb jij hem die gegeven??)

Wat je ook kan doen is printscreens maken van je gesprek, ze uitdraaien en er mee naar de politie gaan… Dreigementen etc. Ik ga er van uit dat je zijn naam (en misschien ook zijn adress) ook weet etc.

Maar ik zou eerst het bovenste doen… kom je hem dan bijvoorbeeld tegen, of zie je hem echt in de buurt van je huis (wat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren, hij wilt je gewoon in een positie brengen, je bang maken zodat je wel die foto krijg en dan kan die veel meer.) DIRECT naar de politie.

Licht je ouders in, de politie.
Koop een nieuwe simkaart, maak een nieuwe msn aan voor mensen die je echt vertrouwd enzo.
Verwijder vooral NIET alles wat je van hem hebt, dat is alleen maar bewijs.
Zet je gespreksgeschiedenis aan en bewaar zijn smsjes.

oh en NIET een foto geven natuurlijk, of google er een op en stuur hem die.

Geen foto geven. Licht je ouders in. Zeg tegen die kerel dat je de politie inschakelt als hij waagt bij je in de buurt te komen. En alle bronnen waarmee hij jou bedreigt bewaren (dus msn gesprekken, mailtjes en smsjes)

ik weet niet of je hem dat moet zeggen. Waarschijnlijk gaat die dan nog meer dreigen… en dan durft ze niet eens meer naar de politie te gaan.

Zéker niet doen. Vertel het aan je ouders, ga samen met je ouders naar de politie. Zo’n jongens zeggen dat soort dingen heel vaak maar uiteindelijk durven ze toch niet… maar toch zou ik hem maar aangeven!

wat je ook doet, geef hem geen foto!

dat was het 1e wat er in me op kwam, idd!

Dat ligt eraan hoe sterk ze in haar schoenen staat. Als een vent mij zou bedreigen dan zou ik hem laten zien dat ik niet bang voor hem ben en zou ik hem duidelijk maken dat ik echt stappen ga ondernemen als hij over de schreef gaat. Vaak pikken dat soort jongens meisjes eruit omdat ze onzeker en onstabiel overkomen.

ga het je ouders direct vertellen, en wij hij ook beweert en probeert, géén foto geven o.i.d! zo heeft hij je precies waar hij je wil hebben, en dan zak je nog dieper de stront in…

NIET DOEN!

Geef never, ever een naaktfoto!
ECHT NIET DOEN

Vertel het tegen je ouders, ga naar de politie met gesprekken van jou en hem. Blok hem van alle manieren dat je in contact met hem kan komen, neem desnoods een nieuwe simkaart.

Hoe dan ook, geef GEEN foto!

als mijn broer zoiets zou weten van mij had’ie hem allang wat aangedaan.