Naaktfoto

Lees nou eens wat we echt zeggen, dump hem. Het is een foute jongen, dat kan ik vanaf hier merken.

Ik wist dat er naïeve mensen waren, maar dit slaat echt alles.

Hij stuurde net:“jammer, maar ik begrijp je wel liefje”
Moet ik hem nu toch dumpen? Das toch lief van hem…

Ja jammer voor hem dan, sukkel

Er is gewoon iets mis als een jongen dat gaat vragen

als hij het nog een keer vraagt dumpen

Morgen dringt hij waarschijnlijk weer aan voor een foto. Als hij dat doet: ja.
En sowieso: ja.
Om heel eerlijk te zijn zou het me niks verbazen als hij dit soort dingen met meerdere meiden doet.

Ik ben ook bang dat jij uiteindelijk toch domme dingen gaat doen omdat hij het wilt, omdat je er nu al over twijfelde om het te doen omdat je hem niet ‘kwijt’ wilt. Ik denk dat je nog een beetje te jongen bent voor een vriend. En al helemaal een die je via internet hebt ontmoet.

Ik ken hem8/10 denk ik zo

Als hij het morgen weer vraagt, zal ik hem dumpen :confused:

ik zou hem even heel duidelijk maken dat hij niet spoort en dan nooit meer met hem praten

Ja, we chatten constant en we vertellen alles aan elkaar

Een jongen die om een naaktfoto vraagt is fout

Maar hij vind zo’n foto gewoon leuk om te hebben, maar nonproblem, ik stuur toch geen :slightly_smiling_face:

als ik je zo zie reageren denk ik dat je over een week die foto al gestuurd hebt
sorry

Als hij je leuk vind houdt hij niet alleen van je tietjes en je kutje hoor

ja precies wat ik zei, dus laat maar, ze reageert ook nauwelijks op wat ik zeg :cold_sweat:

je bent te jong voor een relatie als je zo naif bent, voor je het weet gaat jou naaktfoto over het internet

Nee, niet doen. Als je wilt dat ze je de volgende dag zwart gaan maken met je foto, veel plezier.

sorry maar ik kan hier gwn niet tegen… niet voor niets zegt iedereen dat je hem moet dumpen! alsjeblieft neem van ons aan dat je het gewoon uit moet maken.
nu doet het pijn , maar later zul je er geen spijt van krijgen
ps. mijn beste vriendin is precies zo dan luistert ze nooit naar mij over zo iets en dan daarna heeft ze spijt dat ze niet geluisterd heeft. dus ik zeg doen !

• xoxo