Naaktfoto

Hey girls,
Een maand geleden heb ik een jongen leren kennen op de chat, hij is echt super lief en best wel knap en sinds 1week hebben we nu een relatie. Je moet niet denken dat hij een player is ofzo, hij is echt lief en vriendelijk en eerlijk.
Maar gisteren heeft hij gevraagd of ik hem een naaktfoto zou willen sturen, hij zei als ii niet wou dat het niet erg zou zijn. Ik heb gezegd dat ik dat nog niet wilde, en vanmorgen heeft hij het nog eens gevraagd, hij zei dat ik hem zooo gelukkig zou maken als ik dat zou doen…
Help me aub, ik weet niet of ik het zou doen of niet, ik twijfel echt heel hard…

Natuurlijk niet

Lees nou heel even je eigen bericht terug en denk na. Wat zou jij adviseren als iemand anders dit had gestuurd? Toch niet: lekker doen die naaktfoto, compleet oké als je nog maar één week een relatie hebt en je elkaar leert kennen via een chat!

Kortom, no go. Niet eens twijfelen, gewoon niet doen.

Oke, bedankt voor jullie reacties, ik ga het niet doen. Maar hoe vertel ik hem dat het beste?

Ik zou er niet eens aan beginnen,ook kan jongen nog zo lief en aardig zijn zo iets hoor je gewoon niet te vragen.

Als een jongen zo iets vraag gaan er dan geen alarm bellen rinkelen
het is wel een jongen van het internet wees alsjeblieft voorzichtig.

Het blijft internet,mensen doen zich anders voor dan je denkt
ik zou het niet geven voor je eigen best wil.

Gewoon : Ik wil het liever niet

Heb ik gisteren gezegd, maar nu vroeg ie het weer…

Ho wacht.

1. Je hebt hem leren kennen via een chat.
  2. Hij vraagt je om een naaktfoto te sturen.
  3. Hij zegt dat het niet erg is als je het niet wil doen, maar zet er toch stiekem druk op door te zeggen dat je hem zoooo blij zou maken?

Mijn alarmbellen gaan allang rinkelen. Heb je hem überhaupt al eens in het echt gezien?

Nee ik wil het nog steeds niet

Ja, ik heb hem vorige week gezien, van toen hebben we een relatie

‘‘nee dat doe ik niet’’

wat een lul zeg, kap het af met hem

Ik heb gezegd dat ik het nog steeds niet wil, nu stuurt hij:“ook niet als ik iets stuur?”
Ik wil hem echt niet kwijt…

Mijn woede begint echt te borrelen. Niet om jou hoor, maar omdat ik die gast nu al niet kan uitstaan. Dump 'm alsjeblieft :")

Mijn god meid, dat is echt geen ‘‘leuke’’ jongen.

Dan zeg je dat je hem niet kwijt wilt maar dat je het nergens voor nodig vindt om elkaar naaktfoto’s te sturen.

Als hij zegt dat hij je kwijtraakt omdat je geen naaktfoto zou sturen is hij sowieso ontzettend fout. Nee, ook niet als hij iets zou sturen nee.
Je wil niet weten hoe vaak er naaktfoto’s van mensen van mijn school op internet zijn beland door dit soort dingen.
Dump hem, alsjeblieft. Je gaat er spijt van krijgen als je de foto wel stuurt.

Ik wil hem echt niet dumpen.
Bedankt JETAIME, nu nog wachten op zn antwoord…

Ik zal geen naaktfoto versturen, maar zal hem ook niet dumpen

Hij stuurt:okee…:frowning_face::frowning_face:

Je moet sowieso niets doen wat je niet wilt; grote kans dat je er spijt van krijgt. Wat betreft naaktfoto’s zeg ik altijd niet doen! Je weet nooit waar ze terecht komen en weet ik het wat allemaal… Als een jongen je trouwens alleen maar wil als je naaktfoto’s stuurt, klopt er helemaal niks van.