Naaktfoto’s Blake Lively uitgelekt

Naaktfoto’s Blake Lively uitgelekt

Op de foto’s is een poedelnaakte Blake te zien

Blake Lively zal er niet blij mee zijn dat deze foto’s zijn uitgelekt. Momenteel date de actrice Leonardo Dicaprio.

Op de foto’s is te zien dat ze zichzelf fotografeert met een mobieltje. De woordvoerder ontkent dat het gaat om de Gossip Girl-actrice, maar de vrouw op de foto’s ziet er volgens onze experts op de Grazia-redactie erg authentiek uit.

Bron: Grazia.nl

Wat denk jij? is het haar ofniet? Ik vind het wel sneu voor dr als ze het echt is, maar ja, wie maakt er dan ook naakt foto’s van zichzelf… denk ik dan

Hierrrrrr kan je de foto’s zien!

ze lijkt er wel op, maar tegenwoordig kunnen ze zoveel met photoshop

Ja, maar op die laatste foto… hmm k weet het niet

Ik denk eig niet dat zij het is. Vind het namelijk raar de foto’s onscherp zijn, dat ze bij alle foto’s haar gezicht niet laat zien en ze had toch een moedervlek? Nah. Volgens mij is het nep.

waarom zou je naaktfoto’s van jezelf maken met je mobiel :\

Mensen doen gekke dingen:p

Maar volgens mij is zij het niet. Want op de laatste foto heeft ze in ene een moedervlek…

als ik zo’n lichaam had, zou ik er ook foto’s van maken hahah
maar de foto’s zijn zo onduidelijk, kan gewoon iemand zijn die erop lijkt ;p

Zal vast wel gephotoshopt zijn, ik geloof niet zo snel in zulke dingen.

Er staat nu dat ze 100% nep zijn :slight_smile:

Ik denk ook dat het gefotoshopt is. Iig dat hoop ik voor d’r

Zou zomaar kunnen, maar is wel erg moeilijk te zien. Het enige wat ik zie wat overeenkomt zijn wenkbrauwen + haarkleur, maarja er zijn zoveel blondines.

Het is niet hetzelfde meisje, kijk maar naar hun kin!

Volgens mij zijn die beelden gefotoshopt.

Of ze 't nu wel of niet is.
Great body!

Aaah bah, snap niet waarom mensen uberhaupt dit soort foto’s maken. Daar je daar de behoefte aan hebt?

mee eens

Ach, ze heeft een mooi lichaam.

wie zou het anders zijn. maar zeker een mooi lichaam!

het zou iemand anders kunnen zijn, met photoshop kan je alles nu. en als zij het wel is, tja ik vind het sowieso geen goed idee om zulke foto’s van jezelf te gaan maken.