Naakte man valt mensen aan

Dit is gewoon ZIEK, ook dat hij daar gewoon zo lang rondloopt en mensen bestast zonder dat iemand hem vasthoudt tot de politie komt :’) Gatverdamme.

Wat zouden jullie doen als dit je overkwam?

Ik denk toch wel een trap in zijn ballen geven. Of het eraf draaien. Niemand heeft een rede zomaar aan mijn lijf te zitten.

Ik zou eerst wegrennen, mocht hij dan z’n handen op me leggen gillen en in z’n ballen trappen.

En 112 bellen :stuck_out_tongue: Ik snap echt niet waarom je zoiets doet. Maargoed dat heb ik wel bij meerdere dingen in de wereld :stuck_out_tongue:

zo hard mogelijk slaan en weg rennen en keihard schreeuwen wat een engerd zeg

wtf man

Als hij mij zou aanvallen zou ik hem zo hard hebben geschopt dat hij voor een paar dagen niet meer zou kunnen lopen. Wat een weirdo.

Aaaargh ik zou ook gillend wegrennen. Het idee alleen al. “Don’t… touch… me… whoaa!”

Of dat hij spontaan Michael Jackson nadoet in de hoge noten. HI HIIIIIIIIIIIIII

Omg dit is echt ziek. Gatverdamme. Mocht dit ooit bij mij gebeuren steek ik mijn sleutel/sleutelhanger in zijn zaakje.

Hahahaha

Verschikkelijk scary,
Is ie wel goed bij z’n hoofd!?
Omg!

Mijn god :confused:

ik vind dit lachwekkend en alleen om de titel zit ik al te lachen :") beelddenker.

Ik moest echt heel hard lachen toen ik de titel las lol.

HOE DIE FIETSER ZO DROOG LANGSLOOPT EN HEM TRAPT. HAHAHA.

Aaah…Nasty dit.

omg! ik zal weg rennen! :frowning_face:

DON’T DO DRUGS KIDS.
In ieder geval niet in openbare gelegenheden.

Volgens mij is er iets flink mis met die man. Ik zou bijna medelijden met hem krijgen, als ik het niet te druk zou hebben met wegrennen.

Dat filmpje vanaf 1:47, dikke parkourskills.

Jeetje wat een debiel ik zou heel hard wegrennen xD