Naakt

precies dat haha :stuck_out_tongue:
behalve dat laatste

mijn moeder gaat ook wel eens gewoon in haar ondergoed in de tuin zonnen, dat gaat dan nog wel. Maar laatst stond er een opblaaszwembad, en ze had geen zin om haar bikini te pakken, dus trok ze haar ondergoed maar uit. Toen ze klaar was met ‘zwemmen’ ging ze naakt zonnen. Toen ben ik wel ff boos geworden, want ok, het is je eigen tuin, maar de buren hoefden maar uit het raam te kijken en ze konden haar zien. Trouwens, er zullen maar precies op dat moment foto’s voor google earth worden gemaakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat je moeder in haar ondergoed ergens staat, is doodnormaal. Jullie hebben toch hetzelfde lichaam… Maar als de deur nog eens openstaat terwijl je ouders douchen, doe dan de deur dicht en dan komt de boodschap wel aan

had perongeluk mezelf gequote

Haha, hier moest ik heel hard mee lachen (’:

Ik vind het trouwens niet zo erg om mijn moeder naakt te zien, maar van mijn vader/broer vind ik dat erger. Ik snap je wel.
Ik zou het gewoon zeggen tegen ze, dat je het echt niet fijn vindt.
Je kan ook afspreken om zo’n deurhanger aan de badkamerklink te hangen (bezet/vrij of zo :stuck_out_tongue: )

Dus jij vindt het erg om je moeder in haar ondergoed te zien als ze zich omkleed in haar kamer? Het is toch haar kamer? Als je haar niet halfnaakt wilt zien wacht je dan gewoon tot ze klaar is met omkleden?

Als mijn moeder zich doucht en ik heb iets nodig in de badkamer klop ik even, ga ik naar binnen en staat ze daar ook naakt. Het is ook niet dat ik daar sta te staren maar ik erger mij er ook niet aan ofzo. Het is je eigen moeder.
Ik zie haar liever naakt dan iemand die ik helemaal niet ken.

waarom is dat raar? dat doen mn moeder en ik thuis ook. we schamen ons niet voor elkaar, hoef jij ook niet te doen, nergens voor nodig, je bent toch thuis

Ik voel me er ook niet fijn bij als mijn moeder staat te douchen of zo ja :’)

Maar ja, het enige wat je kan is kloppen of zeggen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt. Veel meer kan je niet doen denk ik, je kan haar moeilijk verbieden te douchen. Dan krijg je er weer een ander probleem bij x)

Ik ga stuk hier. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ìk kan het niet begrijpen dat er hier zoveel meiden zijn die het gans normaal vinden om hun moeder naakt te zien.

Anyway, praat er met ze over, klop even aan, vraag ze in het vervolg de deur wel op slot te doen en als ze dat niet willen zo`n omdraai bordje met bezet / open aan de deur te hangen (:

ik zie mn moeder wel eens naakt als ik iets uit haar kamer moet pakken of ze staat de douchen en dan roept ze me om wat te vertellen haha. Mijn vader zie ik liever niet naakt hoor is een paar keer perongeluk gebeurt maar dan ga ga ik ook meteen weg of doe ik de deur dicht haha

Ik vind het btw ook wel raar ja, je bent niet verplicht hun blote … te zien. Ze zijn misschien wel thuis, maar niet alleen (:
Maak dat hun duidelijk.

moeten ze dan douchen met hun kleren aan :’)

kijk de andere kant op.

Huh, dus bij jullie is het heel normaal dat je gewoon je broer of je vader naakt ziet? Als ik me moeder naakt zie vind ik dat geen probleem hoor, maar je vader??? Of je broer dat lijkt me al helemaal raar (:

Ik bedoel maar, gaan ze zo stom reageren.

Hm, ik zou het niet weten.
Moeders en zusje lopen ook weleens in onderbroek ofzo rond.
Het is familie, dus interessant of raar vind ik het niet…

Ja bij mij wel ook mijn vader. Kijk dan wel wat de andere kant op hoor want een heel fraai gezicht vind ik het nou ook weer niet maar vind het niet erg ofzo :’) Het zijn mijn ouders maar…

Dat moeten ze zelf toch weten?

Precies dit (: ik sta ook gewoon heel vaak met mijn broer te kletsen als hij aan het douchen is en ik dan bijv. mijn gezicht aan het reinigen ben in de badkamer, vind ik niet vreemd. Maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je daarmee bent opgegroeid, want voor mij is het dus vrij normaal.