Naakt gaan slapen?

Ik zit erover te denken om naakt te gaan slapen. Alleen als ik ‘ochtends wakker wordt en ik heb bijvoorbeeld onrustig geslapen en mijn deken is van mijn bed gevallen of zo iets. (Dat heb ik wel vaker) Dan ziet degene die mij wakker komt maken me in mijn nakie En dat wil ik natuurlijk niet. Hebben jullie nog tips? Of heeft iemand ook zoiets? Ik ben al begonnen om niet meer met een pyjama maar in mijn ondergoed te slapen maar nu durf ik niet verder omdat ik bang ben dat iemand me ziet.

Iemand maakt je wakker? Hoe oud ben je? Heb je geen wekker? Waarom wil je naakt gaan slapen?
Sorry, ik kreeg allemaal vragen in mij op. Als jij naakt wil slapen, moet je dat lekker doen. Ik zou dan wel een wekker halen, zodat niemand je dan hoeft wakker te maken

1 like

Naakt slapen is toch helemaal geen probleem? Doe dat ook heel vaak. Heerlijk vrij!

En, inderdaad, koop een wekker. Hahaha

Ik ben 13 en ja iemand maakt me wakker want anders kom ik overal te laat en nee ik heb en mag geen wekken

Hoezo mag je geen wekker?

Dat is gewoon zo en het helpt ook niet iedereen wordt wakker en het kan niet en van mijn ouder mag het helaas ook al niet

Gewoon naakt gaan slapen, je ouders begrijpen echt wel dat je het warm hebt. En zij hebben je toch al ooit naakt gezien dus dat is niet zo erg lijkt mij.