Naaipatroon Zomerjurkje

Ik zoek al een tijdje een (liefst gratis) naaipatroon van een wijd zomerjurkje op internet. Weet iemand een site waar misschien iets van een zomerjurkje op staat?
xx

Hoe wil je dat doen dan? een patroon is een heel groot iets op een speciaal papier. in de knippie,zo’n blad. heb je heel veel patronen enzo.maar dat is vaak kinderkleding. Maar,op internet kan je geen heel patroon vinden,en al zal het zo zijn. wil je een jurkje op A4 formaat dan? :3 gewoon kopen dus.

kan je beter kopen ja, en misschien is hier iemand op girlscene die een leuk patroon heeft liggen en het voor je over wilt tekenen op dat speciale papier!

Koop de knipmode. Daar staan er altijd veel in.
Of kijk of je nummer 6, juni 2007 knipmode kunt nabestellen op de website misschien.

Daar staan best veel leuke jurkjes in!

Ik maak soms ook wel jurkjes enzo maar nu heb ik knoopjes nodig voor een jurkje. Wie weet waar ik het kan kopen?. Graag een winkel dat bijna in elke grote stad te vinden is. Want hier heb je niet zulke ‘eigen-winkeltjes’. Wil je me dan effe noten als je weet waar ik ze kan vinden?

Je hebt van Burda nu zo’n tijdschrift in de winkel en anders moet je even kijken op Burdafashion.com ofzo.

kun je niet op de markt kijken??
daar staat meestal wel een stoffenkraam bij ons hebben ze daar ook knoopjes en zulk soort dingen!

www.naaipatronen.nl
veel keuze, maar niet gratis …

Kijk in Burda (heet dat geloof ik). Tijdschrift.

Die dingen in de knipmode zijn meestal niet zo mooi, maar als je dat met je eigen stof doet en het een beetje zelf aankleed zijn ze kei leuk
maar de knipmode kost wel wat geld maar dat moet je er maar voor over hebben

Als je je eigen maten opneemt en ook precies hem op maat wilt hebben, kun je zo je eigen patroon maken. Zo ben ik ook begonnen met simpele patronen tekenen voor een tanktop. En het lukt! Zo krijg je er ook handigheid in, in patronen tekenen.

exactly.

Als je een band neemt voor boven je borsten en daar onder geplooid een stuk stof, dan heb je al een strapless luchtig zomer jurkje. Leuk stofje en een uurtje knippen en naaien.

misschien heb je hier wat aan het is wel in het engels maar via google.nl moet je het wel kunnen vertalen :
jurk link
vertaling

www.naaipatronen.nl

en daar kun je naaipatronen bestellen, maar dat kost dus geld

je herhaalt mijn woorden eigenlijk helemaal maar goed :slightly_smiling_face:
ja daar dus.

GRATIS PATRONEN van burda. De patronen van Burda zijn makkelijk te maken. Hoop dat je er wat aan hebt.

markt?

neem eens kijkje op www.burdastyle.com
hebje heelveel gratis patterns, dus leef je uit dames :slightly_smiling_face:

Groetjes,
Rani9

oeee r staan daar zlke leuke dingen op <3
alleen ik kan niet naaien … hahaa