Naaien

Ik wil graag naaien, maar weet niks :stuck_out_tongue:
Het moet niet te moeilijk zijn, want ik ben niet zo goed. Ik heb ook geen grote lappen stof, alleen maar kleren.

Hebben jullie tips? Alles is welkom! :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf weinig verstand van naaien, maar ik weet wel dat er van die tijdschriften zijn met leuke naaidingetjes inclusief uitleg en patronen, is dus niet al te moeilijk volgensmij. Knippie is bijvoorbeeld zo’n tijdschrift, misschien heb je er iets aan :slightly_smiling_face:

Ja, volgens mij heb ik nog wel een knippie liggen, maar dat patroon is een problemo. Ik ben geen grote lappen stof :slightly_smiling_face:

Nobody? :astonished: Kom op mensen, ik verveel me :stuck_out_tongue:

Google? Er zijn vast heel veel beginnerdingen te vinden?

Om eerlijk te zijn had ik daar helemaal niet aan gedacht :stuck_out_tongue: Bedankt :slightly_smiling_face:

Kussentje is simpel?

Haha, ik was er net mee begonnen :slightly_smiling_face:
Ja, nu ben ik dus gestopt omdat mijn naald van mijn naaimachine afbrak ;S Ik ging heel slim nep-leer naaien… Ik baal…

Mijn naaimachine naait weer :slightly_smiling_face: Heb even de speld verwisseld.

Zelf vind ik dit erg leuk om te maken, je kunt er je eigen draai aan maken wat je zelf leuk vind. Het is niet moeilijk om te maken. http://bymiek.blogspot.co…rk-boekomslag-naaien.html

Je kunt ook een lapje stof pakken van ongeveer 8 bij 5 centimeter. Dan pak je nog een lapje maar dan van wat dikkere stof van de zelfde maten die naai je tegen elkaar aan. Vouw je dicht en heb je een boekje voor al je naalden in te doen. (als je het niet snapt, moet je het maar even zeggen)

Ik naai af en toe wel eens, m’n moeder moet wel af en toe helpen met draad verwisselen enzo haha, ik naai wel eens stoffen hartjes enzo

Oh wat een leuke blog, is hij van jou? :wink:

Ik heb een naalden kussentje, dus heb ik niet nodig. Toch bedankt voor het idee :grinning:

Nee, hij is niet van mij (A)
Ik heb ook zelf eens een super leuke tas gemaakt, ik kan wel eens een foto sture. Maar ik weet niet of je daar dan genoeg stof voor hebt :wink:

Ik ga donderdag voor de vakantie stof kopen :slightly_smiling_face: En dan gaat mijn oma helpen :stuck_out_tongue:

Ik wil hem wel zien <3

Ik ga donderdag voor de vakantie stof kopen :slightly_smiling_face: En dan gaat mijn oma helpen :stuck_out_tongue:

Ik wil hem wel zien <3

Okee is goed, ik zal ff een foto maken en plaatsen als het lukt…

Wow, ik heb 2x een reactie geplaatst :S

Ohh no, ik weet niet hoe ik foto’s moet plaatsen *bloosbloos*

Ga naar Tinypic :slightly_smiling_face: Daar kan je ze uploaden. Dan kopieer je de site naam en klik je op Plaatje Invoegen.

Okee thankyou