Naaar de kapper

Ik ga binnen kort naar de kapper, en het leek me misschien leuk om dan mijn haar te verfen… Ik heb van mezelf best donkerbruin haar, dus mij leek het leuk om er verschillende kleuren bruin bij te doen, alleen welke kleuren passen er dan het beste bij? =0

En ik dacht er ook overna om een permanent te nemen *Dat ga ik dan nog niet metteen doen* maar heeft er iemand ervaring?
En hoe lang blijft het zitten en alles?

xx =)

Highlights en lowlights wil je dat?
Je kan er zwart bij in doen, en donkerbruin, donkerblond, koper…

ik vind zelf warme rode tinten altijd mooi bij bruin haar ^^

permanent zou ik zelf niet doen… je haar droogt er superhard van uit en als het tegenvalt moet je het laten uitgroeien.

Vriendin van mij heeft permanent er al een halfjaar in, haar haar is gewoon goed gezond :slightly_smiling_face:, die gebruikt vlgens mij dat andrelon-perfecte-krul-spul.

Voor het kleuren zou ik als ik jou was nog even w88, mits je niet zo’n peper-en-zout-kleur hebt…Want meestal is het zo als je eenmaal begint met kleuren, blijft kleuren. En tis natuurlijk niet goed voor je haar.

ik zou geen permanent nemen als ik jou was… vooral als je niet zulk dik haar hebt. het is natuurlijk wel heel erg mooi enzo, maar bij mij is de hele onderste laag eraf geknapt. toen ik toen een nieuwe kapper kreeg, zei ze:
wat heb jij nou gedaan!! had je gezegd dat je een bob wilde maar ben je tijdens het knippen van gedachten veranderd?!
en door mijn haar heen had ik ook allemaal afgebroken stukjes.
voor de rest is permanent wel heel mooi en bij mij bleef het zo’n anderhalf jaar zitten… het zakte dan natuurlijk wel steeds meer uit… maar nu ( na 2 jaar) heb ik mijn haar weer helemaal stijl.

+

ik had een hele tijd dat mijn haar héél erg uitviel.
dan borstelde ik mijn haar en zat zo mijn hele borstel vol.

Geen ervaring mee, maar succes bij de kapper =)

Oeh, scary. xp

dat heb ik ook als ik mijn haar borstel (heb geen permanent, nooit gehad en ook niet geverft:P )

Dat komt o.a door stress, medicijnen en raar maar waar… het weer.
als het koud is heb je veel meer haaruitval dan in de zomer

ik had geen kale plekken ofzo hoor… xD
maar er viel wel heel veel uit… dat spul voor permanent is ook wel heel erg chemisch he!