na veel bewegen stink ik heel erg wat kan ik doen!

Ik heb een busje van odorex extra dry, die kan je 's avonds voor het slapen gaan onder je oksels deppen, zo’n 2-3x per week, dit helpt echt erg goed!
Verder voor en na het het sporten even opfrissen, je kan ook natte doekjes meenemen? En deo spuiten.
Tja met deo’s is het lastige elk lichaam is anders en ook zo met zweet, dit door de hormoonhuishouding, stoffen, werking van het lichaam, eet- en levensstijl.
Dus wat qua deo goed werkt bij mij, kan bij jou totaal niet werken. Maar die odorex dry werkt echt heel goed!

Moet je maar even googlen

Dit gaat misschien heel raar klinken maar dat wil zeggen dat je niet genoeg beweegt in je vrije tijd. Wie veel sport gaat automatisch een ‘aangenamere’ zweetgeur krijgen, wat ergens ook heel logisch is aangezien je dan minder afvalstoffen op slaagt.

(Althans dit heb ik mij laten wijs maken door mijn sportarts, maar laten we ervan uit gaan dat hij wel weet waarover hij het heeft)

Meer bewegen in je vrije tijd.
Scherp gekruid eten vermijden (knoflook, pepers, chilipoeder, dat soort dingen)
Odorex extra dry gebruiken
Niet in de stress schieten → Ga je alleen maar meer van zweten

En iedereen die zegt: ja ga douchen na gym!
Soms is dat niet mogelijk, en wassen bij de wasbak? Sorry maar het zijn pubers, daar wordt ze nou eenmaal niet populairder van.

Maar met de opties die we nu allemaal hebben gegeven moet je een heel eind komen denk ik!

Ik durfde het neit te zeggen, maar dit dacht ik nu ook haha

Ik denk dat ze er ook niet populairder van wordt als ze de rest van de dag een onaangename lucht met zich meeneemt. Ik waste me vroeger ook even snel na de gymles of nam van die vochtige doekjes mee.

Je kunt odorex gaan gebruiken, dat moet je na het douchen op je oksels deppen en in laten werken. Daardoor ga je al een stuk minder zweten. Ik gebruik het zelf ook, ik heb zelf ook last van snel zweten en voor mij werkt de odorex erg goed.

jou reacties slaan nergens op. je weet zelf ook wel dat ik niet in een klaslokaal les heb. als je verder geen idee hebt dan doucen. moet je ook niet praten jemig zeg, de enige wat je wil horen oooh, dankjewel hope jij bent mijn reddende engel. :rage:

‘‘Verder gebruik ik Sanex deo die werkt echt super als ik bijvoorbeeld ga fietsen ofzo.’’

Wow
Ze zegt iets over deo dus nutteloos is haar reactie niet
Chill je tits
Sorry not sorry