na veel bewegen stink ik heel erg wat kan ik doen!

na veel bewegen zweet ik veel onder mijn oksels en daarnaast stink ik heel erg.
wat kan ik aan doen, ik heb vele deo’s gebruikt maar niet werk.
ik schaam me zo erg als mensen te dichtbij komen. :flushed:
alvast bedankt!

Douchen?

douchen

Na het sporten zweet ik ook, dat is logisch. Dan neem je toch een douch?

Verder gebruik ik Sanex deo die werkt echt super als ik bijvoorbeeld ga fietsen ofzo.

Douchen en van te voren een betere deo gebruiken.

na gym moet ik nog 4 uur op school blijven en we heeben geen douches op ons school.

ik beweeg niet in mijn vrije tijd alleen op school tijdens gym

Er zijn toch wel douches in de kleedkamer?

Waar heb jij gym dan? In een klaslokaal ofzo?

Ik neem aan dat er best een wasbak is waar je je even snel kan wassen.

hope we hebben helammal geen douches en als er een douch op school zou zijn zou ik dat nooit nemen.

Er is vast wel een wasbak ofzo, neem een washandje mee/beetje douchegel mee, en wassen maar! Goeie deo eronder en dan moet het toch al een beetje verholpen zijn. Maak je geen zorgen, het kan met de puberteit te maken hebben (ik weet niet hoe oud je bent?)

Kan je niet buiten schooltijd meer gaan sporten? Want ik merkte na een paar keer intensief fitnessen dat ik veel minder ging zweten (je lichaam raakt meer gewend aan meer beweging dus zweet je minder). Misschien is dat een optie?

naast douchen of wassen is er een deo die zorgt ervoor dat de zweetgeur wordt neutraliseert.

let er ook op wat je eet. ik weet niet precies welke dingen ervoor zorgen dat je zweet stinkt, maar kijk maar eens rond op internet. als je bepaald eten vermijdt, zal je zweet misschien ook al wat minder stinken.

effy ik zou ook graag willen stilstaan maar ja ik heb zo kut leraar die meteen zegt als ik niet beweeg dat ik een les moet inhalen met andere klas.

Deo’s als rexona maximum protection helpen ook goed!

oke heel erg bedankt voor je tip maar zijn er deos die jullie gebruiken die echt goed werken

Lees mijn reactie nog eens :pensive:

Dat zeg ik in het begin al?