Na seks buikpijn of zwanger?

Heee meiden!

Ik ben nog niet zo lang actief op deze site, maar omdat ik al een poosje met heel wat problemen zit het ik een profiel aangemaakt.

Afgelopen x dat ik seks heb gehad, werd ik de volgende ochtend wakker met buikpijn… waar ik nu een dag later nog steeds last van heb. niet dat ik hard genomen ben onder de seks had ik ook geen pijn :flushed: en zelf ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben. heb al vaker testen gedaan maar altijd bleek negatief. zou deze buikpijn ook kunnen komen voor de anticonceptiepil?

Ik zou het fijn vinden om van andere meisjes te horen dat ze hier ook wel eens last van hebben, zit er echt mee :flushed:

Je hebt seks, maar je hebt geen idee hoe je zwanger kan worden?

Als je de pil correct slikt HEB JE EEN IENIE MINI KANS om zwanger te zijn.

Buikpijn is ook helemaal geen symptoon van zwanger zijn, al helemaal niet de dag erna al.

Denk dat je jezelf zoiets aanpraat
en anders gewoon even naar de dokter, hupsakee, weet je gelijk of er iets mis is c:

Kan wel hoor Ell

waar uit kun je dat opmerken dan? ik blijf er gewoon altijd bang voor om zwanger te worden,

:’)
wel

Omdat ik niets zie staan over de anticonceptie die je gebruikt hebt tijdens de seks, je denkt dat je zwanger bent omdat je enkel buikpijn hebt en zwangerschapstesten werken echt niet zo snel na de eventuele bevruchting. Dus er klopt niet heel veel van :’)

maken jullie je daar nooit druk om? :flushed:

Reageer dan niet als je 't niet weet.

Ja als je er onverantwoord mee om gaat ja dan kan het :")
De pil is gewoon een betrouwbaar anticonceptiemiddel.
+ alsof je de dag erna al voelt dat je zwanger bent :’)

als je hem goed slikt ook :’)

De pil is een betrouwbaar anticonceptiemiddel

jaa die gebruik ik wel, en het was niet de eerste x dat ik seks heb gehad. dus dacht misschien wel zwanger van een andere x?

Wat kan jij mierenneuken, ja 0,0001% kans ja. De pil is meestal gewoon betrouwbaar.
Je snapt toch wel wat ik bedoel of niet? Als ze beschermd seks heeft gehad is de kans heel erg klein dat ze zwanger is, en al helemaal door wat ze zogenaamd heeft als symptonen.

Dus? Er is ALTIJD kans om zwanger te worden. Nooit gehoord van mensen die zwanger zijn geworden door de pil heen? Die kans is er altijd.

En overal troll in het rond roepen vind je irritant, maar ‘‘fail’’ ergens onder zetten is gewoon normaal, juist.

Ja en dat is echt een ienie mini kans ja, nou mijn excuses dat ik dat er niet bij heb gezet. Het is toch wel duidelijk dat ze niet zwanger is omdat ze buikpijn heeft de dag nadat ze seks heeft gehad :")