Na meer dan een half jaar weer eens op date gegaan

Op tinder een gast leren kennen. Was wel leuk en grappig. Hij zei ook dat hij wat aan het rondkijken is en zien wat er van komt. Same voor mij, het is niet dat ik na 1 maand al samen moet zijn met iemand.
Dus we hadden een date. Dat was een enorme babbelkont. Voor elk woord dat ik zei zei hij er 20 terug. En eigenlijk vooral praten over ruimtevaart en zijn studies als ingenieur. Aan mij echt niks gevraagd. Zelfs toen ik zei dat mijn ouders geen Belgen waren heeft hij dat echt compleet genegeerd. En toen we wat gingen wandelen zei hij ook de hele tijd dat hij het heel leuk vindt maar hij moet studeren dus hij vind het jammer dat hij niet langer kon blijven. En op het einde me bijna doodgedrukt. Maar goed ik gunde hem het voordeel van het twijfel en heb nog gestuurd dat ik het wel een leuke date vond. Want ja misschien valt de tweede beter mee aangezien de zenuwen voorbij zijn. Uren gaan voorbij maar hij had het gezien. Nu pas krijg ik een bericht dat hij me een topmeid vond en superleuk. Maar hij heeft een open relatie waar hij normaal gezien pas begint te praten als hij iemand in real life ziet (euh oke?). En hij zoekt niemand, gewoon om te zien hoe het evolueerd. En bij mij had hij het gevoel dat ik iets serieus wou (waarom denken alle gasten dat trouwens?). Oke ik was niet van plan voor een ONS of FWB. Maar ik heb niet eens gezegd dat ik meteen wil trouwen… Dus ja, waarom heb je aliens nodig als je zulke mannen al tegenkomt.

Hahaha, sommige mannen. :rofl: :crazy_face: