na lange tijd ex weer zien..

Ik had een tijdje iets met een jongen die best wel ver weg woont, als we naar elkaar toegingen moest dat ook altijd met de trein. Uiteindelijk is het door de afstand uit gegaan, dat is nu een paar maand geleden. (we hebben iets minder dan 3 maand iets gehad, en het is nu iets langer dan 3 maand uit).

Volgende week zie ik hem weer, want we gaan met nog wat mensen naar walibi. Alleen ik heb nog steeds gevoelens voor hem, en als ik een nieuwe foto van hem zie op fb bijvoorbeeld dan merk ik echt dat ik hem erg mis. Ik heb er heel veel zin in, en ik ben natuurlijk blij dat ik hem eindelijk weer kan zien, alleen ik ben bang dat als ik hem zie ik me gelijk helemaal verdrietig voel omdat ik hem gewoon mis. Het lijkt me ook superraar om hem weer te zien, en dan als gewoon vrienden, want de laatste keren dat ik hem zag was hij m’n vriendje, en sinds het uit ging (via de telefoon) heb ik hem nooit meer gezien. Eigenlijk wil ik ook niets liever dan dat hij weer m’n vriendje wordt ;p

Maar iig, ik hoop dat het een beetje duidelijk was, iemand die ook zoiets heeft gehad? Of tips ofzo?

Wauw, lijkt op mij behalve het feit dat het een lange afstandsrelatie was.

Ik snap je volkomen, de mijne die heeft het uitgemaakt via sms waarmee ik 4.5 maand samen was. Zie mijn topic: Ik snap het niet… maar.

Ik weet ook niet goed hoe ik erop zal moeten reageren als ik hem weer zie in het zwembad binnenkort, wat nog een goed zou kunnen. Dus ik wacht ook maar op tips…

Ik had net je topic gelezen ja, ik dacht: zo voel ik me nou ook. Ik wist ook niet wat ik erop moest zeggen, lijkt me echt super pijnlijk om ineens zo’n smsje te krijgen =( Maar veel sterke iig voor als je hem weer ziet.

het lijkt me echt lastig voor je,
want het zal inderdaad wel wat gevoelens op gaan roepen.
zelf heb ik ook zoiets gehad, ik vond het zelf nogal een pijnlijke situatie :blush: en zei daarom niet zoveel, de enige tip die ik je kan geven: wees gewoon jezelf en trek je niet zoveel van hem aan en maak er een leuke dag van.
sterktex

Ik heb trouwens nog wel soms contact met hem, maar dan gewoon zo van hee hoe is het enz. en het komt bijna altijd van mijn kant. Maar ik dacht misschien moet ik gewoon tegen hem zeggen van lijkt me wel raar om je weer te zien? ofzo, of juist niet?

^ dat zou ik niet zeggen. Gewoon gaan en er een gezellige dag van maken!