Na lang twijfelen..

…plaats ik toch maar een onderwerp.
Ik durfde het niet omdat ik bang was dat jullie me zouden vertellen dat ik met alles moet ophouden en normaal moet doen,me niet moet aanstellen en niet zo’n domme dingen moet denken ;o

Maarja, dan zoek ik nu toch echt een uitweg. Sorry als dit verhaal een beetje lang word, als het je niet boeit gewoon weg klikken :+

7 maanden geleden, kwam ik met een vriend van een goede (inmiddels niet meer…) vriend van mij in contact, ik weet de reden niet meer, maar ik kreeg zn msn en we hadden gezellige gesprekjes, belde weleens, smste vaak enzo. Het was nog best onschuldig, en hij zei dat ie me een leuk meisje vond en een keer wilde zien. Dit had ik niet tegen mijn ouders verteld, maar wel met hem afgesproken een dorpje verderop.
Het was heel gezellig allemaal, ik voelde me gelijk goed bij hem en eigenlijk was ik echt verliefd op hem… nee we hebben niet gezoend ofwatdanook :stuck_out_tongue:
Maar ik durfde het niet tegen mijn ouders te zeggen, tot ze mijn abbonnement rekening zagen! Oeps ik was er 20 euro overheen.
Ze kunnen zien naar welke nummers ik sms en ze zeiden dat ik opvallend vaak naar een nummer smste en wilde weten naar wie.
Ik gaf het toe, en volgensmij waren ze niet zo blij.

Ik vond dit allemaal heel vervelend en zei ik wil geen contact met je lieve jongen ;(, maar hij zei ik laat jou niet gaan wat er ook gebeurd! En zo kwam het er op aan dat we nog heel lang (lees 3 maanden) door praatte op msn :grinning: ik vond hem echt lief.

Toen ging ik op zomervakantie, de week daarvoor was hij met vrienden naar terschelling en sprak ik hem weinig, maar ik smste hem wel af en toe iets leuks.

Eenmaal in frankrijk kocht ik ook internetpasjes om te kijken of ie online was -helaas- dus ik stuurde hem een leuk krabbeltje met wat ik al had gedaan en of hij een leuke vakantie heeft =)

Maar steeds geen reactie… op dat moment dacht ik: jammer! ik ga weer naar mn nieuwe campingvrienden, had het daar super gezellig.

Toen ik terug kwam van vakantie, negeerde hij me… op msn, ik belde hem, ik smste hem. Ik maakte me zorgen. Maar toen praatte hij toch even kortaf terug en ik dacht: hmm, ik heb ook weleens zo’n tijdje dat ik het druk heb met vanallesennogwat dus het zal wel.

Na een paar weken begon ik hem echt te missen, onderweg in de auto smste ik hem ik mis je. geen reactie, thuis opende ik msn en stond er een (L)naam meisje. achter zijn naam. Ik was zo teleurgesteld! Hij stuurde me altijd smsjes van jij bent zo speciaal, onvervangbaar, lief blabla ik voelde me gewoon bedrogen.
Ik was boos, en zei WAAROM ZEI JE ME NIKS WAAROM MOET IK HIER ZELF ACHTER KOMEN, en verwachtte geen reactie! Maar tot mijn grote verbazing praatte hij terug, hij zei dat hij me zo erg miste in de vakantie dat hij tegen haar aan liep en gelijk zoiets had dat hij liefde wilde ofzo. Hij vond het dom van zichzelf maar zei dat het nu niet meer teruggedraaid kon worden.

In de weken (maanden…) daarop heb ik meerdere dingen geprobeerd, ik heb een keer hem een week genegeerd, maar dat lukte me niet… ik ben boos tegen hem geworden, maar hij was weer zo lief dat ik me liet troosten, ik liet een vriendin bellen die zei datik het heel erg vond en toen was hij heel stil aan de telefoon en moest ie bijna huilen klonk het… toen hing hij op.
Maar het grote probleem is, hij word steeds liever, ik spreek hem weer dagelijks, hij smst me weer lieve dingen EN IK TERUG! Hij wil me weer zien, ik hem ook heel graag, maar hij heeft een vriendin, hij heeft me genegeerd, hij zit op hbo en heeft weinig tijd, hij doet veel werken en voetbal, hij gaat 2 avonden per week uit, woont 16km verderop en is 2 jaar ouder(dat laatste maakt niet uit.)

Ik vraag me af wat ik nu moet doen, want ik ben bijna 15 en kan natuurlijk niet blijven hangen in hem (wat ik nu al 7 maanden doe), ik kan hem niet goed missen, maar misschien moet ik het gewoon leren. Ik wil niet hopeloos overkomen op hem niet en op iedereen niet. Ik kan niet kiezen tussen hem maar laten gaan of hem toch nog een kans geven maar duidelijk maken HAAR OF IK en niet allebei.

Kunnen jullie me helpen? ;(

xxx

oja, mijn ouders vinden het niet erg als ik met hem zal afspreken of met wie dan ook :slightly_smiling_face:

Hy houd je aan het lijntje , hy moet kiezen , jou of zyn vriendin. Maar dat hy die vriendin nog steeds heeft wil zeggen dat hy haar niet voor jou wil laten vallen. Laat niet met je voeten spelen en probeer hem te vergeten , dat is het moeilijkste, maar wel het beste denkik.

Ik zou hem laten gaan eigenlijk, want hij heeft al een vriendin en deed een tijdje bot. Ik ken hem natuurlijk niet, maar het komt zo over alsof hij alleen aardig tegen je doet als het hem goed uitkomt. Dus zelfs als jullie en relatie zouden hebben, misschien doet hij niet de moeite om die relatie te onderhouden…

heel lullig, maar het klinkt inderdaad alsof hij je aan het lijntje houd.
stoppen met die jongen dus.

Laten gaan… hij is nu eigenlijk gewoon z’n vriendin aan het bedriegen met die smsjes naar jou enzo. Zo’n jongen wil je toch niet?

Laat hem los.
Want dit zullen anderen misschien ook gaan zeggen maar stel dat hij zijn vriendin dumpt voor jou en jij bent helemaal happy, maar wie zegt dan dat hij niet tegen iemand anders ook lief doet? Of misschien zelfs tegenover zijn ex?
Als hij echt zo verliefd was op je, dan had hij heus wel gewacht totdat jij terug was.
Echte liefde kent geen grenzen.

Laat hem los. Hij heeft zijn keuze gemaakt. De manier waarop is ook niet erg tof.

Feit dat hij jou nu nog lieve smsjes stuurt terwijl hij een vriendin heeft maakt ook duidelijk dat hij niks geleerd heeft hiervan en eigenlijk precies hetzelfde anders om doet maar dan bij zijn vriendin.

laat hem los. het is een kutstreek en ik snap hoe kut je je voelt, maar het lijkt erop dat hij voor zijn vriendin heeft gekozen. zoals het klinkt denk ik ook dat hij nog wel gevoelens voor jou heeft, maar hij gaat nu voor haar en zoals hij zegt dat kan hij nu niet ineens terugdraaien. ik denk dat, hoe moeilijk het ook is, dat je nu geen contact meer met hem op moet zoeken, want dan kom je nooit over hem heen. hij houdt jou nu aan het lijntje en, okee niet officieel, maar hij bedriegt zijn vriendin een klein beetje. en wie weet, als jij niks meer laat horen dat hij dan merkt dat hij je heel erg mist.

Wat een lul

idd dat stukje dat hierboven is aangegeven^
sorry maar als hij je echt zo leuk zou vinden dan zou hij a) niet iets met haar begonnen zijn b) het anders gelijk met haar uitmaken

ik zeg contact verbreken, hij is je niet waard en probeerd je aan het lijntje te houden!

Jep, jullie zijn de doorslag. Door alles op een rijtje geschreven te hebben en nu nog meningen te horen ben ik er klaar mee. Ik heb hem gsmst dat hij online moet komen en dan zeg ik hem gewoon waarom ie voorlopig(miss kunnen we over een half jaartje vrienden blijven) dankjewel =(

Succes

succes ermee!

Ik kan het niet :frowning_face:
Hij begon weer heel lief te praten enzo, en ik ga er wel niet in mee maar ik vind het zo hard om te doen ;( omg/

Hee, jouw probleem lijkt heel erg op dat van mij.
Je moet er objectief naar proberen te kijken; eigenlijk loop je gewoon achter hem aan, en hij heeft dat volgens mij wel door. Je moet hem duidelijk maken dat het voor jou alles of niets is. Óf je laat hem los (dus deleten uit msn, telefoon en alles), óf hij maakt het uit met zijn vriendin en gaat met jou.
Je moet duidelijk zijn, want zo blijf je jezelf alleen maar pijn doen.

Ik vind het echt heel vervelend voor je, ik weet precies wat je doormaakt. Als je wilt praten kun je me altijd mailen:)

Ik weet het ;(
Dankjewel! Ik ga het hem zeggen.