Na hoeveel weken wat?

Ik heb nu 2 weken een superlief zorgzaam vriendje, waarbij ik al 2 keer met hem afgesproken heb (naast school, want daar zie ik hem ook elke dag). Ik ben bijna 16 jaar, maar het is mijn eerste vriendje.
Ik heb nu alleen met hem gezoend en hij heeft even met zijn hand onder mijn shirtje gezeten.
Wat is normaal wat je met hem doet als je 2 weken met hem hebt? (het voelt vertrouwd, dus het is geen awkward relatie)
En wat hebben jullie al gedaan met een vriendje en hoelang had je toen met hem, en hoe oud ben je?
Curious!!

Je hebt 2 weken met elkaar en hij heeft al onder je shirt gezeten?
Ordinaaaair. :kissing:

Anyway, ik ben al bijna 3 jaar samen met mijn vriend en we hebben het leuk (:

Ja, is dat heel raar? :flushed:

Nee. Het is ordinair én raar.
Wil jij jezelf nou echt zo makkelijk weg geven?
Je bent 2 weken samen met hem. TWEE. Denk je zelf niet dat hij jou te makkelijk vindt?
Zou jij er geen spijt van hebben wanneer het over nog eens 2 weken uit is?
Dat hij aan jou juweeltjes heeft gezeten? Ik begrijp dat hij je eerste vriend is en het allemaal heel leuk en
spannend is, maar je weet niet of hij jou gebruikt of jou echt wel leuk vindt. Ik vind het enorm apart dat jij dit zomaar toelaat, maar goed. Je moet doen en laten wat jij zelf wilt. Dat is jou probleem, maar ik zeg alleen dat je na 2 weken geen zekerheid hebt.

Oke, ik snap dat het misschien zo klinkt, maar ik heb daarvoor ook al een lange tijd om hem heen gedraaid, en juist iedereen zegt dat ik altijd een onbereikbaar meisje ben. Zelf denk ik dat het wel meevalt. Op welke tijd denk jij dat het prima is dan? Is de heletijd met diegene zoenen ook raar (én ordinair, in jouw geval)?

gewoon doen waar je je goed en gelukkig bij voelt :slightly_smiling_face:

Ik vind 2 weken ook een beetje snel. Je moet doen wat voor jou goed voelt en niet op andere meningen afgaan, maar denk niet te makkelijk. Na 2 keer afspreken ben je vanuit mijn perspectief nog niet helemaal aan elkaar gewend. Zeker omdat het je eerste vriendje is zou ik nog even wachten, daar kun je eigenlijk nooit spijt van hebben.

Zoenen vind ik niet ordinair.

Onbereikbaar mag je zijn, maar makkelijk is dit wel. Hoe weet jij nou dat hij jou niet gebruikt? Hoe kan jij nu weten dat hij jou niet zal laten na de eerste keer seks? Want ja als je dit al toelaat denk ik dat je al seks hebt gehad na nog een 2 weken.
Ik denk dat het prima is om nog te wachten tot je zekerheid hebt dat deze jongen voor jou wilt gaan.
Dat hij voor altijd bij jou wilt blijven. Nou ja, als jij tenminste jou eerste keer wilt weggeven aan iemand die voor altijd bij jou blijft. Ik bedoel als jij met jan en alleman wilt gaan kloten dan ga ik mijn tijd hier niet meer verspillen.

ja precies dit
2 weken XD loool

Hooooo, sorry hoor, ik vraag alleen maar om raad.
Het is mijn eerste vriendje, en hij is ook mijn eerste zoen. Het is zijn eerste vriendinnetje. Het is echt niet dat we altijd zo zijn, want ik kan erg goede gesprekken met hem voeren, met lachen erbij. Hij komt voor me op en vraagt altijd of ik goed zit en of ik nog wat te drinken wil. Op een of andere manier liet ik het toe, omdat het bij het moment paste. Ik ben helemaal niet van plan om na twee weken met hem naar bed te gaan. Sterker nog - ik wil minstens een half jaar met hem hebben.

2 weken is wel snel, maar als het goed voelde dan moet je er geen spijt van hebben. Wel vind ik dat je goed moet nadenken met wat je verder met hem wil doen zo gauw. De hele tijd met hem zoenen is niet ordinair, dat doe ik stiekem nog steeds met mijn vriendje van bijna een jaar, als 18jarige.

We hebben zo’n anderhalve maand gedate voor we een echt stel werden, en ongeveer twee weken daarna (dus na twee maanden samen zijn) zat ie aan me boven mijn shirt, na ik denk drie of vier maanden samen ging mijn shirt uit, en na iets van vijf maanden waren we bezig met seks (al hebben we nog geen seks gehad, maar dat heeft een andere reden). Beide toen 17, nu 18 trouwens. We zijn juist “laat” vergeleken met leeftijdsgenoten, maar dat boeit mij echt niks. We zijn allebei elkaars eerste in alles behalve zoenen, misschien dat het daarom wat langzamer gaat.

Dankjewel, hier heb ik wat aan (:

Jeetje tartaarsaus, iets minder heftig mag ook wel. Ik was net veertien toen ik na een maand had gezoend met mijn eerste vriendje, maar na twee weken deden we eigenlijk alles bij elkaar behalve seks, wat ook zo gebleven is. Misschien ordinair ja, maar het voelde wel goed en ik heb er nooit spijt van gehad. Ook al was het na twee weken gebeurd.

Dus: Na een maand gezoend, aangezien hij braaf om me wachtte. Na een anderhalve maand alles gedaan behalve seks, aangezien we beide dat wouden. En we hebben bijna 5 maand met elkaar gehad en het was mn eerste vriendje. (:

Maar je moet weten dat je jezelf niet moet vergelijken met anderen! Gewoon doen wat goed voelt, maar wel goed nadenken over alles en niks doen wat je niet wil en waar je later spijt van zou kunnen krijgen. Het belangrijkste: Communicatie. Praten met je vriend. Over alles. Wat je fijn vindt, wat je niet fijn vindt, waar je nog wel of niet aan toe bent. En “Nee” durven zeggen, ook al ben je bang om hem te kwetsen.

Ik geef jou ook alleen maar advies hoor.
Sorry als het heel aanvallend overkomt zo is het in ieder geval niet bedoelt. (:

Daarom zeg ik toch ook dat ik begrijp dat het jou eerste relatie is. Wat doet het er toe dat jij goede gesprekken met hem kunt voeren en met hem lachen? Hij komt voor je op en vraagt of je nog iets wilt drinken. Dit zou toch elke jongen voor zijn vriendin doen? En dit zou ook elke jongen doen wanneer hij een meisje zou willen gebruiken. Jij hebt geen zekerheid echt niet. Vooral omdat dit jou eerste relatie is moet jij uitkijken met wat je doet. Observeer goed. Ik zit ook pas in mijn 1e relatie, maar ik heb heel veel kennis in de jongens wereld, omdat ik erg goed observeer en vroeger heel veel jongens vrienden heb gehad. En ook ik weet nog niet alles, maar ik weet wel genoeg om hierover een oordeel te geven.

Ik vind dit echt een overdreven reactie. Iedereen moet toch zelf weten wanneer hij wat doet? Ik ben verder gegaan met een jongen die niet eens mijn vriend was/is. Ben ik dan meteen goedkoop? Vind ik niet :’) Als het goed voelt, waarom zou je het dan laten omdat “je pas 2 weken iets hebt” (of officieel neit eens iets hebt)? Je mag tegenwoordig nooit meer iets doen omdat je daar op dat moment gewoon zin in hebt, want dan ben je meteen een slet. En nee ik zeg niet dat je met elke jongen het bed in moet duiken, maar nogmaals, als iets goed voelt, waarom niet?

Is haar mening, gelukkig zijn er nog mensen die als haar denken :wink:
Zou je het leuk vinden als je dochter iets zou doen met iemand die niet haar vriend is?

Oké, nou ja, wel bedankt dan :wink:
Ik heb van zijn vrienden gehoord dat hij vanaf begin dit jaar me al leuk vind, en dat die jongens hem de hele tijd moed wilden geven om op me af te stappen. Dat heeft hij 5 weken geleden gedaan en toen hebben we een tijdje om elkaar heen gedraaid. Hij wilde voorzichtig met me zijn, bang om me te verliezen. Ik vind dat superlief en ook al heeft hij wel een soort van mooiboy-reputatie, hij heeft mij (en overigens ook zijn vrienden) vertelt dat ik de eerste ben bij wie hij zich zo voelt. Ik geloof hem en ik voel het ook zo bij hem. Vandaar dat ik het toe liet (;

Ik zeg ook toch alleen dat ze doen en laten mag wat zij zelf wilt. Alleen ik vind dit allemaal behoorlijk goedkoop wat ik hier lees. Dat is mijn mening en daar kun je verder niets aan veranderen.
Dit is het laatste wat ik in dit topic post, want ik verdoe hier mijn tijd toch. Jij vindt mijn reactie overdreven en ik vind het meeste hier ordinair, sletterig en goedkoop. Helemaal prima toch ?

Heel mooi. Succes met jou relatie.