Na hoeveel weken/maanden

Na hoe veel weken/ maanden dat je met een jongen hbt
zou jij het bed met hem induiken
ben er wel benieuwd naa

want mijn vriend wilde dat al doen maar we hbbn pas een week en dat vind ik tevroeg…

Hangt er vanaf of het je eerste keer is, hoe oud je bent, en of je er zelf klaar voor bent.

Tja wat Kirr zegt.

Wanneer het goed voelt en ik er aan toe ben.

Maar ik bedoel voor je zelf
Als je op dit moment zou kijken hoe lang je zou wachten

eingelijk kan je daar geen tijd aan vastplakken, wanneer het goed en vertrouwd voelt en je heel erg van iemand houdt dan krijg je er vanzelf wel de behoefte naar. of dat nou na een paar weken is of na een half jaar.

Dat kan je echt niet inschatten van tevoren, je kan hoogstens denken ‘in ieder geval niet vóór m’n 16e’ of iets dergelijks. Ik had van mezelf niet verwacht dat ik er 1 jaar voor nodig zou hebben om er klaar voor te zijn, maar dat was toch echt zo.

Er zit inderdaad geen tijdslimiet aan vind ik. Je doet het, als het goed voelt. Klaar.

Pfff, dat ligt voor iedereen anders!
Ik heb volgende week zondag 2 maanden met mn vriend, maar ben er nog niet helemaal klaar voor.
Maar ik ga het niet plannen ofzo, als het goed voelt dan komt het en anders niet :stuck_out_tongue:

Jeetje, dat is bij iedereen anders.

ik ging voor het eerst naar bed met een jongen, waar ik niet eens een relatie mee had. En nee daar heb ik absoluut geen spijt van, ik ben ook absoluut niet makkelijk in zoenen of iets, daar moet een jongen echt wat voor doen. Ik ben ongeveer de enige van mijn vriendinnen die nooit met iemand tijdens uitgaan zoent.

Als jij je er goed bij voelt, is het goed. Als het te vroeg is voor jou is het te vroeg klaar. Je voelt het gewoon als het goede moment er is.

Zo lang mogelijk uitstellen. Geloof me, dat is het beste.

Onzin. Gewoon als je er klaar voor bent.

Op deze leeftijd denkt iedereen tegenwoordig dat ze er klaar voor. Dus ik vind dat in dit geval niet altijd een even goede indicatie.

als je zelf denkt van wel, moet je het gewoon doen.

Dit heb ik dus ook

Ik had een half jaar met mijn vriend voordat mijn en zijn eerste keer er van kwam.

Bij mijn huidige vriend duurde het ongeveer 3 weken. :slightly_smiling_face: Mijn eerste keer gebeurde ongeveer na 4 maanden.