Na hoeveel kilo?

Hee!
Na hoeveel kg zie je eigenlijk pas als je aankomt?
Xx

Ligt eraan wat je bouw is.

En het ligt er ook aan waar, sommige mensen komen bijvoorbeeld snel bij hun gezicht aan, nja, dat zie je wel na een paar kilo. Dat zie je misschien eerder als een dikkere buik.

ligt er ook aan hoevaak je die persoon ziet. Al zie je die persoon iedere dag, dan valt het niet zo op dat diegene aankomt. Maar als je die persoon bijv. maar 1 keer in het jaar ziet, dan kan het wel heel erg opvallen

Dus niet na 1 of 2 kilo? :blush:

^je gewicht schommelt vaak met 1/2 kilo. Dus ik denk dat je het pas na 5 kilo ziet.

^oke! Dankje

Ligt er ook aan hoe dun je al bent. Als je heel erg dun bent zie je eerder dat je bent aangekomen dan wanneer je een normaal postuur hebt. 1 of 2 kilo zie je nog niet want je gewicht schommelt met een paar kilo.

Je ziet het pas na 3 kilo.

Oke, want na 5 kg afvallen zie je pas echt verschil hoorde ik van mensen die aan het afvallen zijn, dus misschien dat je het pas ziet na 5 kg aankomen?

?

Dit snap ik niet helemaal?

Nou, ik ken een paar mensen met overgewicht, en die zijn nu aan het afvallen, en die wisten niet precies na hoeveel kg aankomen je het nu zou zien, maar wisten wel dat je na 5 kg afvallen echt wel verschil gaat zien, zou dat dan ook zo werken met aankomen?

Dat verschilt volledig per persoon.
Als ik aankom dan zie je dat meteen aan mn buik en gezicht (na een kilo of 3) als mijn moeder aankomt zie je dat aan haar benen maar wel pas na een kilo of 5+. Misschien kom jij wel heel geleidelijk aan en zie je het pas veel later.

Licht aan je bouw en lengte. Ik ben 1m53 en bij mij zie je dat al bij 1kg. Ik heb een nichtje van 1m70 ofzo en bij haar merk je dat pas bij 5kg ofzo. Maar zij is dan ook hééél slank. Bij 5kg erbij is ze nog steeds slank!

I agree. Ik denk dat je het over het algemeen bij 3 kilo ziet : )

Hangt van je gewicht, postuur en lichaamsbouw af.

En vocht! Als mother nature weer op bezoek komt dan hou ik heel veel vocht vast en is mijn onderbuik echt heel erg opgezet…blegh.

Geldt dit ook voor afvallen? :grinning_face_with_smiling_eyes: