Na hoeveel dagen ongesteld in de stopweek?

ik ga binnenkort met de pil beginnen,
en nou wil ik hem innemen zodat ik op zaterdag niet ongesteld ben. dat vind ik handig ivm het uitgaan.
maar nu had ik dus een vraag: na hoeveel dagen worden jullie ongesteld in de stopweek? want dan weet ik op welke dag ik ermee moet beginnen.
xx

Meestal na 3-4 dagen. Dus vanaf maandag neem ik geen pil, en dan word ik woensdagavond of iets later ongesteld.

^

Als ik 1 strip heb gehad duurt het bij mij 2 dagen, als ik een strip heb doorgeslikt duurt het 3 tot 4 dagen (:

Bij mij duurt het vaak 2 dagen.

Bij mij duurt het 5 a 6 dagen.

3 a 4 dagen, soms meer.

4-5 dagen. Ik stop op donderdag en word het op zaterdag.

Als ik woensdag de laatste pil slik, wordt ik zondagmiddag ongesteld.

Ik ben nooit in het weekend ongesteld, ik doe het zo: ik slik op donderdagavond mijn laatste pil, dus vrijdagavond mis ik de eerste. Dan wordt ik het pas op maandagmorgen, en dan neem ik op die vrijdagavond daarna de eerste weer in. (ik vind s’avonds handiger dan s’morgens, als je hem vergeet zie je hem s’morgens namelijk weer liggen en is er geen ramp gebeurt)

4 dagen, soms 3

Je zou dus het best op vrijdag je laatste pil kunnen slikken, dan ben je zaterdag sowieso niet ongesteld :slightly_smiling_face: of op de zaterdag zelf.

gaat het over deze zaterdag? want je bent sowieso op een zaterdag ongesteld als je gwoon een week bent xD. Bij mij duurt het meestal 4/5 dagen maar bij een ander in 1 dag, weer een ander 3 dagen, dus ligt eraan welke pil denk ik en hoe je oerop reageert.

ik volg trouwens gewon de dagen op het pakje want anders vereet ik of ik hem al heb genomen of niet haha. stoppen en beginnen op maandag volgens mij, dan ben ik donderdagavond / vrijdag ongesteld.

3à4 dagen

Als ik op dinsdag de laaste neem wordt ik het op zaterdag,

maare je kunt niet zelf bepalen wanneer je wilt beginnen, dat weet je toch wel? want met je pil moet je beginnen op de eerste dag van je (normale) ongesteldheid, je kunt het dus niet inplannen…

2 à 3 dagen

Dat is niet helemaal waar, je kunt met de pil beginnen wanneer je wil maar dan ben je de eerste maand niet beschermt tegen zwangerschappen volgens mij. Als je op de eerste dag van je normale menstruatie begint ben je na 7 dagen beschermd.

Stop op Dinsdag, word t Zaterdag, ben er woensdag vanaf
Noooit tijdens gym!