Na hoe lang in een relatie seks?

Ik ben zelf vijftien, seksueel wel “klaar” heb ik het gevoel, ben nog maagd. Ik heb sinds een week officieel wat met mijn vriend, daarvoor hebben we ongeveer anderhalve maand gedate etc. Hij wordt binnenkort achttien. Ik vraag me af wat de gemiddelde tijd is nadat je seks met elkaar hebt, naturellement moet het goed voelen, maar ik heb het gevoel bij wijze van spreken dat het nu ook al goed zou voelen, maar ik wil wachten. We hebben het er vandaag over gehad en ik zei dat ik na 3/4 maanden dat wel zou willen doen. Hij had d’r respect voor ofcourse en had geen probleem met wachten maar vond het wel onzinnig aangezien 'ie vond dat we elkaar korter ook wel goed kenden… Ik zelf vind dat als je seks hebt na ongeveer vier maanden, je dan wel weet dat jullie relatie sterk is en elkaar goed kent. Als je als seks hebt gehad met je vriend, na hoe lang was dat dan of wanneer plan je het te doen?

Er is geen boekje of afspraak om voor het eerst seks te hebben in een relatie.

Ik was maagd, mijn vriendje niet meer.
Tijdens onze eerste echte date bleef ik slapen en deden we het voor het eerst.
Zonder dat we officieel verkering hadden.
Dat kwam pas 4 dagen later haha!

Dus: als jij eraan toe bent en het voelt goed, waarom niet.
Het blijft een risico als het om vertrouwen gaat.

Wanneer je er zelf klaar voor bent

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/hoe-lang-verkering-voordat-je-sex-hebt-94064.msg8138298.html#msg8138298