Na hoe lang geen reactie zijn jullie geïrriteerd?

Stel je stuurt een SMS of Whatsapp naar je vriend, je crush of wie dan ook, maar diegene antwoordt niet.
Na hoe lang wachten word jij dan boos op diegene? En maakt het voor jou dan ook uit wie het is?

Ik zelf vind het na een uur of 6 toch wel welletjes.

Ligt ook aan de situatie, als ik gewoon zeker weet dat diegene het heeft gelezen en mij gewoon opzettelijk laat wachtten, ben ik het na 3/4 uur wel zat hoor. :’)

6 uurtjes is meer dan welletjes hahha
Ik denk na 10 min ben wel beetje sago

als ik merk dat hij wel online is maar niet reageert ben ik na een half uur al wel pissig hoor hahaha

Nou ja, mijn vriend smst of belt gelijk terug dus ik heb er geen last van. Maar als ik in zo’n situatie zou zitten zou een half uurtje wel genoeg zijn.

Ligt eraan. Soms weet ik gewoon dat hij ergens mee bezig is en dan vind ik het niet zo erg om te wachten. Maar omdat we elkaar eigenlijk continu spreken vind ik het wel vervelend als hij voor langere tijd van zijn mobiel weggaat/gaat slapen/gaat eten zonder het te zeggen, omdat we dat soort dingen altijd tegen elkaar zeggen :’)

ik heb er heel vaak last van. dan whatsapp ik hem en dan nergeerd hij mij omdat hij met zn vrienden praat. dan denk ik, wie is er nou belangrijker?

Hahaha. Ik na een uurtje of meer denk ik wel van :pensive:’ oké praat terug :frowning_face:!!
Maar soms doe ik het gewoon opzettelijk bij mijn crush. Dan laat ik m lekker paar uurtjes wachten voor mijn reactie :grinning:

Ik heb geen vriend of crush maar ik word pas na een dag een beetje chagrijnig. Ik heb ook vaak dat ik het lees en denk ‘Ach ik antwoord straks wel’ en het dan vergeet.
Bij mijn ex werd ik na een uur al chagrijnig :'D (Ik had toen een leesbevestiging dus wist wanneer hij het las haha)

Hangt er vanaf of ik weet waar hij is. Als hij op school of werk is, snap ik wel dat niet snel reageert. Maar als ik weet dat hij thuis is, dan ben ik het na een uur wel zat hoor :’)

Ik vind het zo vervelend dat je op App kan zien wanneer iemand online is… Dus stel je stuurt iets om 16.00 uur, en dan komt hij om 16.02 op App en dan weer om 16.05 dan voel ik me echt genegeerd en dan kan ik me wel storen…

half uur, maar 's avonds denk ik gewoon dat ie in slaap is gevallen haha.

Ik ben sowieso meteen al geirriteerd als ik weet dat hij het gelezen heeft, maar niet meteen antwoordt. Alleen helaas heeft hij dat wel vaak dus ik moet er maar aan wennen :'D En zelf doe ik het trouwens ook heel vaak (wat hij dus ook heeft): dan lees ik het, denk ik: ‘oh, ik antwoord zo wel’ en dan vervolgens vergeet ik het, terwijl ik al wel weer op andere mensen geantwoord heb :")

Als ik zie dat hij gewoon niet online is geweest in de tussentijd, weet ik dat mijn vriend in slaap is gevallen of iets dergerlijks. Maar als ik iets stuur en ik zie dat hij online is geweest, maar niks terug stuurt, wordt ik wel pisst en daar zeg ik ook wat van:’)

Ligt eraan. Als het gewoon random een sms is, dan mag het van mij zelfs 2 dagen duren. Wie weet waar hij z’n mobiel laat.
Als we midden in een hevige discussie zitten en hij stopt opeens met praten, dan kan ik daar heel slecht tegen.

ik vergeet altijd heel snel dat ik heb gesmst. dus als ik em heb verstuurd leg ik em weg en hoor ik wel wanneer ik iets terug krijg xd

Het maakt mij niet zoveel uit, als ik weet dat hij ergens mee bezig is ofzo, irriteer ik me er niet aan dat hij laat antwoord.

Ik raak pas geirriteerd als ik zie dat hij het heeft gelezen, en daarna nog een aantal keer online is op whatsapp, en mijn berichtje gewoon niet even beantwoord. Maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor (:

Als het gelezen is: vrij snel, 15 minuten ofzo
ALs het dringend is: ook vrij snel, ligt eraan hoe dringend :’)
Als het geen van beiden is, zo’n 6 uur

3 uurtjes ofzo