Na hoe lang begin je aan seks?

hoii,
ik vroeg me af na hoelang een relatie jullie seks hadden (voor de eerste keer)

Dat is voor iedereen weer anders, zelf had ik na een maand voor het eerst seks.

Moet je lekker helemaal zelf weten. Met mijn vriend voelde het goed dus ik deed het. Zit geen tijd aan, is allemaal je eigen keus. En iedereen kan er wat van vinden maar het is jouw lichaam :slightly_smiling_face:

Haha ik bedoel zegmaar je ontmaagding

Dat verschilt per relatie. De ene persoon is er sneller klaar voor dan de ander.

2 dagen.

Bij mij hebben we eerst seksueel contact gehad, om later te beseffen dat we voor elkaar gemaakt zijn. Er staat daar dus geen gemiddelde op ofzo, het is bij iedereen anders

Ik na een maand

Ehm half jaar of zo, maar moet je zelf weten.

Met mijn eerste keer had ik 8 maanden een relatie.

Nu heb ik bijna een vriend (nog niet ‘officieel’) maar we hebben wel seks, omdat het gewoon goed voelt.

Precies 2 maanden, op 8 augustus 2010. Beetje raar dat ik het heb onthouden, ik denk dat ik het echt nooit ga vergeten hahaha.

Half jaar

2 maanden.

Maand of vier.

Na een maand ongeveer.

Na 3 weken

5 maanden

Bij mijn ongeveer 6mnd gewacht voordat hij mij ontmaagde. Mijn huidige vriend vroeg mij verkering, een half uur nadat wij voor het eerst seks hadden :flushed:

een maand.

Oké, volgens mij ben ik de enige hier die super lang gewacht heeft met seks maar voelde me er voor nog niet klaar.
Wij waren al twee jaar samen en ik was 18 toen we het voor het eerst deden :flushed: