na het vingeren bloed ik?

hee!
mijn vriend vingerde mij vorige week voor de 1ste keer, en toen ik thuis was had ik alleemaal bloed in mijn onderbroek!
en gister deed hij het nog is.
en toen kwam ik weer thuis, en toen had ik het weer.
weet iemand hoe dit komt?
xxx vast bedankt!

…Door het vingeren? :'3

jaa, echt heel vreeemd. maar ik ben niet ongesteld en ik zit aan de pil
weet iemand misschien hoe dit kan?

Hij heeft scherpe nagels?

(ik gruwel bij dit verhaal…brrrr…)

nee hij heeft geen scherpe nagels, hij heeft hele korte nagels.
ooh ik weet echt niet wat ik nu moet doen?
maar het doet geen pijn ofzo als hij het doet.
kan iemand asjeblieft helpen

Nee ik bedoel: het komt gewoon door het vingeren.
Ik weet niet of je vaker zulk soort dingen hebt gedaan, maar dan kan het dus gewoon gebeuren. Of hij gaat te hard.
En natuurlijk zitten daar bloedvaatjes binnenin, dus dan heb je dat sneller dat je bloed (net zoals bij een bloedneus)

Waarschijnlijk is het een gescheurt adertje (: no worries. Even rustig aan doen, vragen of je vriend z’n nagels goed kort knipt en even tijd nemen om te herstellen.

xxx.

oud bloed? is het bloed echt rood? of wat bruiner?
Of misschien gaat ie verder dan jij gewoonlijk gaat waardoor maagdenvlies scheurt ofzo?

okee!
echt heel erg bedankt!
alleen hoe kan een adertje scheuren daar?

als t de eerste keer is dat er wat ‘in je ging’
dan kan het komen doordat je maagdenvlies is gescheurd

xxx

ja want het was de 1ste keer!
En wat betekend dat dan precies als dat gescheurd is?
en de eerste keer deed het ook best pijn, is dat wel normaal?

Als je niet nat bent en niet ontspannen doet het pijn.

Trouwens, niet vervelend bedoeld, maar leer je lichaam beter kennen voordat je dit soort dingen gaat doen. Dan schrik je ook minder van de gevolgen.

ja dat is normaal, en dat adertje kan gescheurt zijn door teveel druk, of je vriendje is er net iets te hard langs gegaan. En who cares of je maagdenvlies is gescheurt xD je hebt er nix aan… als je gewoon goed nat was rektie waarschijnlijk toch wel mee (:

oke echt heel erg bedankt :slightly_smiling_face:!

agreed (: en google deze dingen ook es :stuck_out_tongue: dan kom je overal achter

ik zei t alleen maar want als je maagdenvlies scheurt en je bent niet ‘nat’ genoeg zegmaar
dan kan het bestwel zo zijn dat het gaat bloeden :wink:
en dat betekent voorderest niks ergs hoor! dus wees maar gerust
en ohja als t na een paar keer ofzo weer zo is dan is het handig of je aan je vriendje vraagt of t rustiger mag (want misschien ligt het daaraan) of zn nagels kortknipt
en desnoods ga je ff langs de huisarts
veel succes meid
xxx

(: was al gezegt batterij?..

Je maagdenvlies gescheurd?

ik denk dat het inderdaad kwam omdat hij tegen je baarmoedermond of binnenkant van je vagina kwam, of hij nou scherpe nagels had of niet, het is gewoon heel gevoelig en dan kan er wel eens een adertje scheuren of wat dan ook en bloedt het een beetje.

heb het ook
juist juist hetzelfde
auw het was eergisteren en het doet nog altijd beetje pijn
wel al minder opgezwollen enzo
was niet zo fijn achteraf…