Na het ontkleuren

Hee meiden!

Ik heb laatst mijn haar weer donkerbruin geverfd, maar aangezien mijn haar zó snel groeit, weet ik zeker dat ik over een maand alweer een vrij groot stuk uitgroei heb (zoals de vorige keer)… Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee om mijn haar zo vaak te verven en heb besloten dat ik mijn haar over een paar weken ga ontkleuren met behulp van de color remover van kruidvat.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? En is het nodig/mooier om na het ontkleuren nog zilvershampoo of een asblonde tint eroverheen te gooien?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Niemand? :flushed:

Ik heb het zelf gebruikt, ging voor mij helemaal goed.

Misschien is het handig om te vertellen wat je haarkleur is en in welke kleur het is geverfd?

edit: oo grapje, ik moet beter lezen

Misschien vragen in het haarverf topic?

Haha! Dus jij hebt wel zilvershampoo gebruikt? Of bedoel je dat t helemaal goed ging zónder ‘‘toevoeging’’? Iig bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

Verder heb ik SOS Colour Remover gebruikt, werkte goed, alleen het stonk haha

Color remover is iets anders dan bleek. Als het zn werk goed doet haalt het je natuurlijke haarkleur weer terug. Tenzij jij van nature geelblond bent zal zilvershampoo dus niet nodig zijn.

Let er wel op dat het spul niet goed is voor je haar, daarna even lekker een masker doen oid.

Haha oké! Dus het wordt niet extra geel (of oranje?!)?

Je hoeft niet naar je natuurlijke kleur terug te gaan. Als het ooit gebleekt is kan dat niet meer.
Color remover heeft ook moeite met rode (en blauwe en nog wat harde kleuren) kleuren uit je haar krijgen. Mijn haar werd aardig oranje na color remover, maar dat valt weer op te lossen met verf in een askleur.